Je laatste 3 aankopen??

P1010021.jpg
gisteren een in zeer beroerde staat zijnde pianet n gekocht. maar ja dat maakt het rijtje van mijn laatste aankopen wel af :)
van boven naar beneden:
yamaha cs15
yamaha cp20
korg minikorg 700
hohner pianet n...

tussen deze aankopen is nog wel een en ander gebeurd qua effectapparatuur en heb ik een quasimidi quasar aan mn rackje mogen toevoegen.

3 pedaaltjes van Dione overgenomen: de MXR Double Shot Distortion (klinkt erg lekker), Electro Harmonix Big Muff (klinkt wat muf(f)) en Fulltone Ultimate Octave (ook lekker).

Mackie Control Universal Pro
Mackie Control Universal Pro XT
Mackie Control Universal Pro XT

ja tog :P

Arturia Prophet V
Audio Damage Kombinat(voor mn verjaardag, bedankt jongens! :) )
Dave Smith Poly Evolver Rack

Apple Macbook Pro
Apple Logic 8
Edirol UM-3ex

Laatste 3 weet ik niet meer maar deze geldt voor 4 ;)

Sherman Quad Modular Filter

Als 't niet teveel moeite is, zou je dan eens wat snippets kunnen posten ervan? Ben wel benieuwd eigenlijk :)

vandaag heb ik na lang sparen dan eindelijk mijn eerste drumcomputer gekocht!

machinedrum uw mk2!!!!!!!! lekker freaken terwijl de laptop uit staat! :D

Yamaha CS80
Gem Promega 3

Je hebt die Promega 3 zeker van forumlid L56 gekocht? Dat zou dan al de 2e Promega 3 zijn die ik moest laten schieten vanwege het gebrek aan spaargeld (laten we hopen dat mijn noeste vakantiearbeid en mijn verjaardag in oktober iets kunnen veranderen)

Wel gefeliciteerd! Die Promega 3 is een prachtige bak *D

Je hebt die Promega 3 zeker van forumlid L56 gekocht? Dat zou dan al de 2e Promega 3 zijn die ik moest laten schieten vanwege het gebrek aan spaargeld (laten we hopen dat mijn noeste vakantiearbeid en mijn verjaardag in oktober iets kunnen veranderen)

Wel gefeliciteerd! Die Promega 3 is een prachtige bak *D

klopt van L56, thanks! :P

smprompatch2_l.jpg

191724.jpg

.. en weer een zooitje bijpassende kabels as usual :-)

oh en ook nog wat VST spul :W

Back