nonamewanted
;)
mfb kraftzwerg
Aha,eindelijk je Kraftzwerg waar je zo lang op gewacht hebt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mfb kraftzwerg
-Yamaha YS100 (komt dinsdag binnen)
-Korg MonoTron (komt van de week binnen)
-Akai MINIAK (komt eind april binnen)
Ik kan er van mijn leraar een kopen voor 50euro, maar hij moet er nog over denken wanneer hij hem weg doet...(Die is trouwens niet meer in top staat, 2 toetsen werken niet meer, Powerknop is er af waardoor hij constant op ON staat, Ramcard slot werkt niet meer, Aanslaggevoeligheid van sommige toetsen laat te wensen over).
Dus ik weet niet of het dan nog intressant is?

Yamaha YS100?
ben ik ook al een tijd op aan het azen..
4 OP FM dacht ik?, Te editten DMV cijfers in voeren, gaat van 1 tot 7 dacht ik, heeft midi, 8 stemmig polyfoon...
Hoeveel heeft u er voor betaald?
Ik kan er van mijn leraar een kopen voor 50euro, maar hij moet er nog over denken wanneer hij hem weg doet...(Die is trouwens niet meer in top staat, 2 toetsen werken niet meer, Powerknop is er af waardoor hij constant op ON staat, Ramcard slot werkt niet meer, Aanslaggevoeligheid van sommige toetsen laat te wensen over).
Yamaha YS100?
ben ik ook al een tijd op aan het azen..
4 OP FM dacht ik?, Te editten DMV cijfers in voeren, gaat van 1 tot 7 dacht ik, heeft midi, 8 stemmig polyfoon...
Hoeveel heeft u er voor betaald?
best tof ding volgensmij veel mogelijk qa sequencing dus een voice eraanhangen bv een andere synth die tweaken en de revolution zelfttweaken ...lijktme een killer combie
top dender en duur zijn ze tweedehands niet egt geloofk
400+ofso
kheb maar een boodschap morgen ..kawai k5000w p halen yep yep
geen drie aankopen,....;
dus ?
was er bij inbegrepen...Novation Superbassstation
Novation Drumstation
MC-505
Lekkerrrrrrrr, binnenkort live met de MC-505, ik had veel eerder over moeten stappen vanaf een MC-303. De MC-505 is veeeeeel leuker!
Oei, mooi lijstje zeg! Was de Juno een beetje te betalen?

Een opslagmedium?! Telt dat ook![]()