Je laatste 3 aankopen??

- Twin jack-jack kabel
- Stofhoes voor mijn nieuwe Kurzweil PC3x

Nu ben ik me aan het oriënteren voor een nieuwe stand (mijn Ultimate Deltex voldoet niet meer).

Ik heb de laatste 3 maanden niets gekocht, telt dat ook??

Alleen als je het zo doet:

Ik heb in November 2010 niets gekocht.
Ik heb in December 2010 niets gekocht.
Ik heb in Januari 2011 niets gekocht.

Roland JX-3P + PG-200
ProCo Rat
Flightcase/pedalboard om klein grut voor live makkelijk te kunnen vervoeren en opbouwen.

Roland M-240R
Tascam DP-008
Boss CE-20

Attachments

• M-240R.jpg
    M-240R.jpg
    116 KB · Bekeken: 83
  • DP-008.jpeg
    DP-008.jpeg
    6,4 KB · Bekeken: 81
  • CE-20.jpg
    CE-20.jpg
    79,4 KB · Bekeken: 83
Durf het bijna niet te zeggen maar mijn volgende aankoop is wederom geen synth of enig electronisch device maar een heuse SML Gold Medal alt sax silver plated. Wel vintage onderhand want blijkens het serienummer uit 1969. Veel belangrijker echter is dat hij die heerlijke Franse saxofoonsound heeft.

moog dual vco
micromoog
(samen een heel leuke combi !)

micromoog (voor de knoppen)

eerste 2 na tips van forumleden, waarvoor grote dank.een micromoog die zo netjes is opgeknapt dat het al fijn knoppen draaien en schakelen is, zonder hem aan te zetten. en dan ook nog 's met een aantal mods die hem beter dan ooit doen klinken. de synth aanzetten heeft dus wel degelijk meerwaarde.
de dual vco na een tip van rondroyd, vooral gekocht omdat ik al andere rek-dingen van moog had, maar in combinatie met de micromoog (3vco synth met sync,, alle denkbare vaste en flexibele waveforms....) een killer module.

Novation Supernova :D

Moog Voyager Keys
Roland JX 10
Chroma Polaris

Back