Je laatste 3 aankopen??

Motu 828 mk3 Hybrid
Roger Mayer Voodoo Vibe
Colorsound Wah-Swell en Fuzz-Wah-Straight (ok de FWS was gratiesj en de fuzz doet t (NOG) niet, maar toch)

leuk topic.

Kontrol S4
Presonus Studio Live 16.4.2
MacBook Pro 15" SB 2011 REFRESH (een drama beta product, gaat linea recta terug) :r

M'n laatste 6 aankopen (alhoewel wel in 1 koop..)

6x universele 'regulated' voltage adaptor (regelbaar van 1,5 tot 12 volt) 1000mA

ook mooi......

Mijn laatste 2 aankopen :

Roland RE-201 (moet nog binnen komen)
Casio VL-TONE (moet ook nog binnen komen, wil ik gaan layeren dmv modje met mijn andere VL-TONE)

het word vast heel vervelend, maar daar is dit topic toch voor :P

Roland XV-5080 met sampler geheugen en uitbreidingskaarten
Traktor Pro 2 (gratis licentie dankijk Kontrol S4
NI Maschines controller (plus 1.6 software)

Laatst gewijzigd:
- krk rokit rp5 speakers
- Xoxbox
- 10m RCA male - RCA male kabel

speaker kabels voor Adam A8X's
TS-303 Acidscreamer >> pfff wat duurt die order lang
Behringer 'mastering' headphones

JP6K
Emotiva 19" mounts voor m'n XPA-2
3* GIK Akoustiks 242
2* GIK Akoustiks Monster Bass Trap
2* GIK Akoustiks stands
12m2 Camira stof om m'n superchuncks corner traps te stofferen met dezelfde stof als m'n GIK panels, deze ligt nu bij de naaister die er 4 mooie vierkante kussenslopen van maakt met klitteband sluiting. :okdan:

studio meet & klinkt nu top!

Behringer 'mastering' headphones

WHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAAAHAHAAHH

Mastering en Behringer in een zin...

Misschien moet jij niet posten in dit topic. Je hebt je eigen "Ik koop te veel aandacht aandacht aandacht" draad al :D

Misschien moet je voor kwaliteit gaan i.p.v. kwantiteit. Kost meer, heb je minder. Is fijn met te weinig ruimte.

Misschien moet jij niet posten in dit topic. Je hebt je eigen "Ik koop te veel aandacht aandacht aandacht" draad al :D

Misschien moet je voor kwaliteit gaan i.p.v. kwantiteit. Kost meer, heb je minder. Is fijn met te weinig ruimte.
ssshhh.. ik probeer stiekum mijn post aantal omhoog te schroeven, zoals jij.. 8)
Wat de een kwaliteit noemt, noemt de ander shite.. erg subjectief vaak. Ik ben zeer tevreden met de 99o.

maschine
wat peNdale
en een dikke american deluxe stratocaster
ow en razor

Back