Je laatste 3 aankopen??

Ja is binnen. De functionaliteit hoe je m binnen krijgt voldoet voor simpele stepsequencer taken. 2 bar patterns met 64 steps, snel te editten enz. Geen midi CC te besturen enzo, maar misschien komt dat nog. Het toffe van het hele project is wat er nu aan komt, dat je er 16 pots enzo op kan aansluiten die dan verschillende functies kunnen hebben... Check maar es de nieuwste update op de site enzo. Zoek je nog iets gerichts qua functionaliteit?

Voor dat geld is het denk ik erg tof project.

Macpro Quad Core
2e 27inch apple LED cinema scherm
120 GB Solid State Drive

Zojuist Kore2 besteld...!!!

- Cytomic The Glue
- Sonimus Satson
- HALion 4
- Auralex Temp Tabs -> zeer goede oplossing voor het lijmvrij bevestigen van akoestisch schuim aan de muur

Korg Wavedrum Oriental

Korg Sigma

Universal audio 6176

beetje last van gearlust, deze week heb ik de volgende nieuwe vriendjes ...
  • Roland SH201
  • Roland MT32
  • Alesis Quadraverb
  • Korg X5Dr
  • Yamaha CS1X

allemaal heel fijne digitale lofi noisemachines ... nu even aan de knopjes gaan draaien en weer alles herorganiseren in de studio ... en ja, dit waren echt de laatste, nu koop ik echt niets meer bij :engel:

TR505
CZ101
Virus B

Stuk voor stuk pracht apparaten, althans, voor mijn beoogde doel. De 505 wordt mijn TR sequencer voor mijn sampler (is al een beetje gemod dus laat ik dat ook maar meteen even afmaken). De CZ is lekker klein dus wordt gebruikt als jamsynth in de band. En de virus is in plaats gekomen voor de JP8080 en ik ben na 2 á 3 uurtjes al helemaal overtuigd dat dit beter bij mij past. Superding.

Ik heb hem toch erbij besteld: de SSL Madi AX
+ 2x digisnake 4 db25
+ 2x digisnake 12 TRS

Metric Halo 2882 +DSP

Wat men zegt over de goede Metric Halo service is waar. Binnen 24 uur respons op support emails. 1 keer voordat ik (tweedehands) kocht.

Oh ja, nog vergeten, m'n geluidskaart is inmiddels een RME HDSPe RayDAT totdat ik z'n heb om een RME HDSPe MADI te kopen

Die king royal kraakt nogal ofnie?

M-audio Venom
AN1X
NI Maschine

Tja ik ga even een tijdje lekker gemakkelijk alles d.m.v. de computer doen want ik krijg rare vingers van al dat gedraai.

Microkorg (voor maar 225 8))
Tas om de microkorg
Phonic Firefly USB geluidskaart

attachment.php

Back