Je laatste 3 aankopen??

Ik wil er nog een bij hebben. Zit te kiezen tussen de Alesis Fusion 6hd en QS6. Gaat me ook om het gewicht. Heb geen vervoer.

- Slate Digital VCC (via plugindiscounts.com voor slechts 85 euro!)
- iLok2
- Behringer BCR2000
- 19" rack (21 HE) in beukfineer

zo na het eerste luisteren klinkt de Pro 12 het beste maar de leukste sounds zitten onmiskenbaar in de Prodyssey, bij vlagen erg weird en inspireerend

Hoe bevalt de Mopho keys? Aanrader of niet?

-Roland JUNO Gi
-Roland RA30 (komt eind september)
-Boss DS330 (komt eind september)

Laatst gewijzigd:
zo na het eerste luisteren klinkt de Pro 12 het beste maar de leukste sounds zitten onmiskenbaar in de Prodyssey, bij vlagen erg weird en inspireerend

Mooi setje, Ron.

Phochos

2x Analogue systems vco
1x doepfer diy psu nr2

Nord Modular G2
Mackie Blend 6 mixer
Samson microfoon, voor de vocoder uiteraard :)

Nord Stage 2

Roland MKS 70

Gem S2 Turbo

Qua synthesizers is er al een poosje niets meer bij gekomen maar wel is er een volgende saxofoon bij gekomen, een Couesnon Monopole Conservatoires sopraan. Dat is een al wat oudere Franse sopraan saxofoon van een fabrikant die weliswaar nog steeds instrumenten maakt maar geen saxofoons meer. Het is een heel gaaf ding.

Ben naast saxofoons de laatste tijd ook weer aan het kijken naar klarinetten. Oude liefde roest niet hè. Als kind ben ik daar ooit mee begonnen in orkesten. En tsja, als ik dan de warm van binnen wordende muziek hoor van Yom and the wonder rabbis (http://www.yom.fr/) dan gaat het toch weer kriebelen hè.

Zal binnenkort vast wel melden dat ik een Selmer Centered Tone, LeBlanc LL, Buescher 400 of misschien wel een Hammerschmidt Serkan Çağrı ()http://www.karl-hammerschmidt-klarinetten.de/cagri.htm heb aangeschaft. De laatste is een zogenaamde G-klarinet, met name gebruikt in klezmer etc.

Toch blijven synthesizers ook trekken, met name die Dark Energy van Doepfer is een in mijn ogen regelrecht hebbeding.

voor de mastering een 6KW PA setje (en is ook leuk voor feestjes natuurlijk ;) )

2x Behringer iNuke NU3000
2x Behringer B1800x Pro (15" + hoorn combo)
2x Behringer B1520x Pro (18" woofers)

Dit is natuurlijk naast de B&W Nautilus 803s set met BK subwoofers die in de Studio staan. en de Mackie SRM450's die toch weer een totaal andere sound hebben

Ik zat altijd af te geven op Behringer en haat het toe te geven maar ze hebben op dit moment best goed spul (voor weggeefprijzen) :okdan:

Back