Je laatste 3 aankopen??

1 x Korg SV-1 73 keys (was vorige week 1269,- bij Bax, inmiddels terug 1499,- !)
1 x Kurzweil KS40-A
1 x "Beginning blues keyboard" Tricia Woods

-HALion 4 update
-Set reserve Sennheiser HD230 oorschelpen (heb er nu 1 setje splinternieuw op zitten en 2 in reserve, hopelijk genoeg voor de rest van mijn leven.............) :okdan:
-Reserve Sennheiser HD230 hoofdtelefoon kabel (heb er een splinternieuwe aanzitten en 1 in reserve, hopelijk ook weer genoeg voor de rest van mijn leven..........) :okdan:
Die laatste twee heb ik gekocht omdat je nooit weet hoelang de reserve-onderdelen nog leverbaar zijn. En die hoofdtelefoon is echt geniaal! :luv: Toen een audiofiel topmodel van Sennheiser. Let wel: een tweeweg hoofdtelefoon! Met echte woofertjes erin :D

Wow, dat ziet er toch wel heul errug gaaf uit. Willen we natuurlijk ook wel horen! :)

Oeps, ging ff wat fout bij mijn reactie op studioduif's gave vleugel

attachment.php

Wow, dat ziet er toch wel heul errug gaaf uit. Willen we natuurlijk ook wel horen! :)

Oeps, ging ff wat fout bij mijn reactie op studioduif's gave vleugel

attachment.php

Aaaah! Ik heb er ook eentje :D

M'n laatste 3 aankopen:

- REVOX A77 2-Track tape recorder :eureka:
- Focusrite Green 4 dual compressor :mexico:
- Focusrite RED 3 dual compressor 8)

Grtz,
Exo.

Attachments

• Pleyel.jpg
    Pleyel.jpg
    84,3 KB · Bekeken: 77
-Roland RA30
-Casio HT3000
-Boss DS330 (komt nog binnen)

setje Mackie MR5 MKII aangezien ik voor het mixen toch ook wel weer een nearfield alternatief wil en de Mackie's HR824's hiervoor te groot zijn.
de gratis Rob Papen distort
en een USB verlengkabel

Een paar matrix panels
Een zooi cliff k1 knoppen
Doosje met Joysticks
Wat rode Panel lights
Een aantal rode vintage momentary push buttons
En een stuk of wat vernier dials

Randapparatuur!

ART headamp (hehe, eindelijk eens de mix output via geluidskaart beluisteren i.p.v. losse synths alleen)
30 neutrik minijacks (maar geen kabel voorhanden. Handig!)
AKG oordopjes voor op de MP3 speler (we gaan weer sporten)

2x FURMAN M-10Xe 19" power conditioner
7x 19" perforatie blindpanels
19x Prcab IEC male/female powerkabels in diverse lengtes
1x NOVATION Impulse49 (wilde na het wegdoen van de GAIA toch weer een keyboard op m'n desk)
FM8 overgenomen van forumlid
setje Mackie MR5 MKII monitors, wilde graag nog een 5" setje voor naast m'n B&Ws

Back