Je laatste 3 aankopen??

- Een 2e hands weinig gebruikte Roland D50, in werkelijke nieuw staat :halleluja met compleet met koffer en zooi cards :luv:
- Electuur Formant interface print, bestukt (op dit moment kan ik er weinig mee, maar dat komt nog wel denk ik)
- boodschappen tas, vol audio kabels en midi-kabel....van de kringloop... kom net er achter dat er 1 of ander beest ermee aan het spelen is geweest, sommige kabels staan tanden in... maar goed zit ook nog wel wat bruikbaars bij... 8o):stupid

squier-vintage-modified-precision-bass-[2]-1655-p.jpg

Electro-Harmonix-Ebow-Plus.jpg

en

moog5cp251.l.jpg

(en wat petskabels... eindelijk)

Mijn laatste 3 aankopen:

- Mackie ProFX8 (had beter een 12 kunnen kopen, want had niet gepland 2 synths er bij te kopen)
- M-Audio Venom (leuke synth voor weinig)
- Korg Radias KB (was niet de bedoeling, maar kon hem heel goedkoop overnemen. Heb er alleen geen ruimte voor in mijn "studio" en geen ruimte meer op mijn mixer, maar ik moest hem hebben!)

Januari was goed voor een DDX1632, SCI Pro-One en een JX-3P zonder PG

Korg Duotron en Delaytron - 2012 geleverd

:stupid Kl--te Duo en Delay nog steeds niet binnen van i-muzique en op statusnavraag dus geen antwoord. Zijn er medeforummers met dezelfde ervaring of meer info omtrend de levering van die 2 bakkies?

Januari was goed voor een Pro-One en een JX-3P zonder PG

:stupid Kl--te Duo en Delay nog steeds niet binnen van i-muzique en op statusnavraag dus geen antwoord. Zijn er medeforummers met dezelfde ervaring of meer info omtrend de levering van die 2 bakkies?

Volgens Rockpalace komt de MonoTron Delay deze week bij hen binnen, wellicht geld dat ook voor I4-muzique.

Phochos

- Korg MS10
- EDP Wasp (mint)
- Moog Satellite (=te koop)
- ARP Axxe met Moog Transistor Ladder VCF (fabrieksaf dus zeldzaam)
- Eventide H949 Harmonizer
- Suzuki SX500
- Boss Dr110 om te modden met 24 pots incl midi sync
- Lexicon LXP1 en LXP5 (zijn te koop)

Kan je je bevindingen met de..

..delen hier/met mij? :)

Ben wel eens benieuwd..

Hey, deze had ik even gemist :)

Maare ik vind t een leuk dingetje, lastig met single coils maar met humbuckers prima... erg veelzijdig is t niet, ik doe er alleen van die mellow dingetjes mee maken met wat fuzz en delay erachter oid...

ow en gelijk maar even mijn laatste aankopen:

-Moogerfooger MF-105
-Zvex Ringtone
-Een gerepareerde Colorsound WahFuzzStraight (thnx Hilltree :))

3 VCO Formant Modular, defect maar werkt alweer
Formant onderdelen, o.a. ongebruikt keyboard, prints en faceplates
Yamaha CS-15, defect nog niets aan gedaan
10 VCO Formant Poly Modular, erg vervuild, project voor 2012

Door privé omstandigheden tijdelijk even veroordeeld tot laptop only...

- Asus N55SF-S1366V laptop
- AKG K271 mkII hoofdtelefoon
- Korg NanoKey 2
- FXpansion Geist
- FXpansion Tremor

- ewql hollywood strings
- ql solo violin
- waves rbass

Pog update:
SA Protone - parkers in het frontpaneel aaaaarghh!
B. Magician - Rackoren op half zeven en beschadigd (was gelukkig niet al te duur) - nee, dit keer was het de verzender en niet tnt
Komt als het goed is een Kawai k3m deze kant op en als het mee zit ook nog een dsi mek pe dit jaar...

Heeft iemand de duotron en/of echotron al binnen gekregen ? en.. en.. en/

Laatst gewijzigd:
Ik leef in het verleden...

Korg M1
Yamaha DX7 IID
Roland D-50

Back