Je laatste 3 aankopen??

linksvoor en rechtsvoor waren toe aan vernieuwing, gek genoeg ging rechtsachter de dag erna lek!

Dan moet je ook niet gaan rijden. Ook niet met je winterbanden, die helpen niks tegen een inkomende vrachtwagen.

Nee, en als jij straks een straat oversteekt kan je ook geschept worden door een auto.
Dan hoop ik dat die auto winterbanden heeft gemonteerd ipv zomerbanden aangezien de remweg korter is en je meer grip hebt. Alhoewel je natuurlijk ook beter niet de straat kunt oversteken want stel..

Glas zeker half leeg?

Oja, laatste 3 aankopen:

- EMU SP 12 Turbo
- 2x multikabels 8x jack
- Diverse modules eurorack

Bij mij zijn de glazen vaker leeg dan vol. En ja, ik heb er ook m'n gladde zomerbanden onder zitten. Als ik die losers met hun zwarte velgen op volle snelheid door de sneeuw zie gaan dan denk ik toch dat die schoepenraderen teveel het gevoel van veiligheid geven.

Bij mij zijn de glazen vaker leeg dan vol. En ja, ik heb er ook m'n gladde zomerbanden onder zitten. Als ik die losers met hun zwarte velgen op volle snelheid door de sneeuw zie gaan dan denk ik toch dat die schoepenraderen teveel het gevoel van veiligheid geven.

Zal ik je een geheim vertellen Vinnie,

Met winterbanden kan je ook op normale snelheid door de sneeuw heenrijden, de enige verliezers zijn de mensen die bij 3 vlokken sneeuw direct niet harder dan 30 rijden omdat ze alle kanten op glibberen. Dit zorgt a) voor levensgevaarlijke situaties en b) kost het geld door de files die veroorzaakt worden.
Deze mensen veroorzaken ongelukken bij de fleet, daar waar je als loser met zwarte velgen en winterbanden overal normaal kan doorrijden.

Om je even uit de illusie te halen, die shoepenraderen zorgen voor een hogere veiligheid, als je dat niet in de gaten hebt dan mis je imo iets.
De tip voor all seasonbanden is ook voor jou gratis. Probeer het en dan hoor ik je wel weer..

Niet de bedoeling om dit topic te vervuilen met een onderwerp dat niets met synths te maken heeft maar je merkt al dat ik me erger aan iemand die zich zo egoistisch opstelt.

Als ik die losers met hun zwarte velgen op volle snelheid door de sneeuw zie gaan dan denk ik toch dat die schoepenraderen teveel het gevoel van veiligheid geven.

Deze sloeber reed anders op z'n zwarte velgjes als enige zonder probleem weg bij de verkeerslichten waar alle patserbakken met stoere dikke zomerbanden alleen nog maar een beetje heen en weer konden schuiven. Toegegeven, die zwarte wielen zien er niet uit maar als je dat een probleem vindt dan kan je natuurlijk ook gewoon een apart setje lichtmetaal voor de winterbanden halen (komt wel op de volgende auto).

Okay, genoeg! Back on-topic guys :engel:
(shit, eigenlijk moet ik nu dus snel iets kopen. Er staan nog een nord wave en een phatty in de martkplaats... oei het begint al weer te kriebelen ;) )

Ik draag in de winter bij aan de verkeersveiligheid door een kratje minder te drinken voor ik in de auto stap.

Back on topic! 8)

STUDER A800 MKIII 24 Track met slechts 188 uren! :P

100_3397.jpg

Remote control

100_3391.jpg

En Dolby A rack
(voor het ultieme 70's geluid! :P )

100_3392.jpg

Heb er 950 km voor gereden maar ben "As happy as a kid can be!" :D:D:D

Kweenie hoor, mijn bandenboer legde ze er gewoon gratis onder voor me, maar misschien dat dat niet normaal is bij jullie? Ik rijd slechts in een nederige Ford Fiësta maar ik merk het verschil al ten opzichte van vorige winters. Niet dat je nooit minder grip hebt, maar het is gewoon nooit helemaal weg.

En mensen die langzaam gaan rijden als het eventjes sneeuwt, dat zijn echt enorme bange losers. Doe je dat ook als het een beetje regent? Bah...ga eens in een land wonen waar het echt altijd sneeuwt in de winter, in Zwitserland jakkeren ze gewoon met 80 over slingerende bergweggetjes met een afgrond er naast terwijl hij vol sneeuw ligt, dus ergens ligt het toch ook een beetje aan de stuurman.

-----

Vet man, zo'n über Studer. Mag ik je aanraken? Damn....ik zou hem willen hebben gewoon om het hebben!

heb je een foto van de koppen?

188 uur is wel erg weinig.

:mega:

Op verzoek! :D

100_3398.jpg

Tellertje.

100_3399.jpg

Recorder MET Trannies in de meterbrug :P (was indertijd ook nog een dure optie).
Koppen zijn net splinternieuw, de harde versie: 1.317.380. Alles wat je er in ziet is reflectie van wat tegenover het toestel staat.
Met 188 uren is ie net goed ingelopen :mega:

Back