Je laatste 3 aankopen??

Totdat je een gat in je sok hebt en alles weer moet verkopen voor een nieuw paar?

Laat het effe weten als je die mopho verkoopt voor een prikkie

Eerste bericht:
Nee, ik heb nu een groot gedeelte van het gekregen geld van de belasting op de spaarrekening gezet, de nog komende teruggave van de belasting en het vakantiegeld gaan ook naar de spaarrekening. Ben een hele tijd in de problemen geweest, dat wil ik niet meer.

Tweede bericht:
Prikkie, absoluut niet. Ik heb gehoord van Ron Boots wat je met de module kunt, dus die zal even een heel tijdje bij me blijven. Beloofd.

Mackie HR 824, hopelijk worden ze snel uitgeleverd
Machinedrum, dinsdag ophalen
Uad solo laptopkaart

Deze maand weer sparen :D

Waves V9 (pff wat een verademing die 64bit) !!

UA 4-710D Hele fijne machine

Kawai K3 - Lekkere synth voor weinig geld

Die K3 wil ik ook erg graag weer hebben. Als je hem ooit weer kwijt wil mag je me altijd een pb sturen :-)

16chtseries%20ok_4d.jpg

1-026-026797-Digidesign-MH083-DigiSnake.jpg

h-eq.jpg

ThnX, patch me de pleuris om hem geintergreerd te krijgen in cubase, maar ben er bijna

-Yamaha PSS480 (komt nog)
-Casio SK1 (van het weekend binnengekomen)
-PIKO Startset Personentrein (komt nog).

Weet het, laatste is geen muziekinstrument, maar soms zie ik ook twee pakken melk voorbij komen.

Phochos

P.S. En natuurlijk de Behringer Eurorack M2642X

Laatst gewijzigd:
Maar voor de rest doe je rustig aan toch? Ik las dat je financieel eindelijk de boel wat op orde had en dat zo wilde houden?

Maar voor de rest doe je rustig aan toch? Ik las dat je financieel eindelijk de boel wat op orde had en dat zo wilde houden?

Dat gaat goed. Ik krijg nog van mijn oude energieleverancier deze maand bijna 400 euro terug. En verder krijg ik van de belasting dit jaar 450 euro terug en krijg in mei mijn vakantiegeld. Zeker niet de bedoeling om alles in een keer op te maken. Daarnaast heb ik op mijn spaarrekening ook nog een bedrag staan wat voor het geval ik in de problemen kom, maar dat gebeurd dus niet.

Phochos:halleluja

Back