Je laatste 3 aankopen??

Ik heb onlangs een focusrite compounder compressor gekocht voor 175euro is dat een prijsje?

Nette deal ;)

Dacht ik ook kon hem misschien zelfs nog voor 125euro of wie weet 150 euro! Zag 'm op marktplaats en zag bodjes van 95 euro staan max. . Het was 'm echt niet om het geld te doen want hij had een hele inboedel te koop betreft synths en niet echt veel research gedaan que 2de hands marktprijs. Daarom direct gemailed met 175 en dat was genoeg, misschien ging het voor minder, maar alsnog een mooi prijs :D! En bij deze wil ik hem ook bedanken omdat hij de verzendkosten voor 50% op zich neemt voor het te verzenden naar België :D!
Peace out!

Kurzweil K2500X
Yamaha Motif 7
Externe SCSI CDROM

Op het verlanglijstje staat nog een Nord Lead met keys. Of een OB-12, maar daarover zijn niet alle verhalen even positief. Eest dus nog wat desk research doen dus...

- Empress Superdelay VM
- Lovetone Meatball
- XLR kabel voor m'n microfoon

synthiaks schreef:

Watsdapsies?

EDIT: Laamaar, ik zat te denken aan een Korg OP-1 ;)

nord lead 1 vs oberheim is smaak. Oberheim is personal echt dikker dan de nordlead. heb ze beide gehad, de ob12 heb ik gehouden. Weard synth met wat nukjes. maar unieke sound!

iPad3 32GB, gekregen van m'n vrouw
lederen apple smartcover voor ipad
SSL X-desk + X-panda

Lexicon Alpha USB audio interface
Alpha_1.jpg

Kan ik fijn op zolder met m'n netbook muziek opnemen en eventueel een verdieping lager bewerken op een echte pc.

- Galaxy note (android zuigt qua lag voor muziekinvoer maar caustic is leuk)
- Zenec autoradio (wat een plezier om van cd's af te zijn)
- Akai MPK 61 (als nieuw en voor zacht prijsje via marktplaats, erg happy mee)

- Moog slim phatty
- Tc electronic bmc
- Doepher dark energy

Nu de laatste kwast op de verbouwde zolder hanteren en alles aansluiten

Rast
Verf
TK-09 kickdrum eurorack module

Nu nog even kijken welke voeding etc ik ga kopen. De modulair is begonnen.

Dell 3011 led display + bijpassende Corsair pc behuizing
Dit ter vervanging van m'n 3007 backlit lcd die best wel een stoot warmte afgaf
Tevens de win8 preview geïnstalleerd en alles draait toch weer net iets soepeler als win7

Back