Je laatste 3 aankopen??

In mijn rack zitten geen versterkers of zo, maar het kan er wel warm worden.
De Behringer Deq heeft wel eens last van de warmte. Vooral in de zomermaanden als het in mijn studiootje wel eens bijna 30ºC wordt, krijg ik een "Fatal error". De processor is dan te warm geworden. Als ik 'm uitzet en af laat koelen, kan hij daarna weer een tijdje mee, tot de volgende "error".
Tijdens he maken van de muziek is het niet zo'n ramp, maar tijdens een opname...

realguitar/realstrat 3
Waves Rbass
Izotope Stutter edit

PPG WaveGenerator
Darklight IIX
Nordwave

- Reason 5
- Moog minitaur (krijg de klote editor maar niet werkend), heb de slim phatty ervoor verkocht en denk een goede keuze
- Vengeance Metrum

Vovox kabels
Benchmark Dac 1
Roland M240 Rack mixer

Het touchpad van mijn Korg Kaossilator 2 moest na 5 weken al worden gerepareerd. Het ding haperde constant en noten bleven op magische wijze vast hangen. Een nieuw exemplaar leek me daarnaast niet zo'n goed idee. Werd gelukkig gematst voor dat ene weekje en heb toen maar besloten om een Focusrite Scarlett 2i2 (USB recording interface) er voor in de plaats te nemen met een paar audiokabels erbij.

In de afgelopen twee weken nog een Roland JV-1010 synthesizer module en een SR-JV80-11 Techno Collection expansion board gescoord via Marktplaats. Klein maar fijn. Ben zeer onder de indruk van de sound die dit ding produceert!

Back