Je laatste 3 aankopen??

Behringer Xenyx2442USB (komt nog)
Zoom R8
MFB NanoZwerg (komt nog)

jupiter 8
tr808 met midi
19" rack

echt een heel mooi rack, een kast eigenlijk meer. 16he en bovenop kan de recorder staan. ben er blij mee.

er zat trouwens een centrale schakelaar in gemonteerd, een 3 he blindplaat met degelijke schakelaar erin gemonteerd waaraan een 6-stekkerblok gemonteerd was. als ik daar iemand een plezier mee kan doen.....
je schroeft het zo in je rek, neemt wel 3he in......

hier een fotootje of 2

Attachments

• DSC07039.jpg
    DSC07039.jpg
    49,5 KB · Bekeken: 73
  • DSC07037.jpg
    DSC07037.jpg
    46,1 KB · Bekeken: 63
Gisteren een nieuwe A-designs HM2EQ Hammer gekocht, vandaag Cubase 7 besteld en had 2wkn geleden nog een compucap stofhoes voor m'n Pioneer XDJ-Aero

Oh ja en een K&H steun voor m'n iPad3

Lush 101, waves afx exciter en ik zet er cubase 7 maar alvastbij

Een tijdje geleden een Focal CMS SUB, vandaag Cubase 7 update en ik ga nu mijn SOS abonnement weer een jaartje verlengen.

- Setje Dynaudio BM5A MK2, als upgrade na Yamaha MSP5, wow!
- Focusrite ISA ONE, als upgrade voor m'n standaard interface preamps. Opnames klinken, hoe zal ik het zeggen.. meer 3D? Ik ga zeker sparen voor de ISA TWO.
- DBX 160A, als tracking compressor voor bass en sommige vocals. Zeker meer mojo dan de DBX166A en FMR RNC die ik daar eerder voor gebruikte.

Dik tevreden hier..

-Roland MC307 voor SH32 (komt)
-Yamaha SY35 (komt januari)
-Yamaha CS2X

- Setje Dynaudio BM5A MK2, als upgrade na Yamaha MSP5, wow!
- Focusrite ISA ONE, als upgrade voor m'n standaard interface preamps. Opnames klinken, hoe zal ik het zeggen.. meer 3D? Ik ga zeker sparen voor de ISA TWO.
- DBX 160A, als tracking compressor voor bass en sommige vocals. Zeker meer mojo dan de DBX166A en FMR RNC die ik daar eerder voor gebruikte.

Dik tevreden hier..

Zou ik ook zijn! Allemaal prachtig materiaal :P (brings back sweet memories, vandaar m'n reactie ;) ).
De Focusrites zijn inderdaad niet te versmaden alsook de DBX 160A .... Jammie8~
Top! 8)

Cheers,
Exo. :mega:

@Remmelt: die Focusrite ISA ONE is toch bedoeld voor microfoons/vocalen? Gebruik jij die ook zo of (ook) voor synth stuff, etc. op te nemen?

ok, dan ik maar weer even.....:D

een
rolf.jpg

en een
WaldorfBlofeldKeyboard_01.jpg

en een zooitje elektronica om een nieuwe mastering set te bouwen...

krijgt een erg hoog jaren 60 gehalte, met lc eq´s, en een buizencompressor.

:mega:

die Focusrite ISA ONE is toch bedoeld voor microfoons/vocalen? Gebruik jij die ook zo of (ook) voor synth stuff, etc. op te nemen?

Ik gebruik 'm inderdaad puur voor de mic input en de DI, maar er zit ook een (mono)line-input op.
Het lijkt me niet zinvol om 'm voor synthstuff te gebruiken, maar theoretisch gezien is het wel mogelijk om een stereosignaal over de AD kaart te routen (die is optioneel, en heb ik er ook inzitten). Je gebruikt dan de line input, en de insert return als 2e line input. Je krijgt dan een keurig digitaal stereo signaal uit de AD kaart.
Dat werkt wel wat omslachtig natuurlijk, en is alleen maar zinvol als je bijvoorbeeld brakke converters van je interface wilt omzeilen. Als dat het enige doel is kun je bv beter een RME ADI 2 ofzo inzetten.

Back