Je laatste 3 aankopen??

Mijn laatste aankoop is een Korg Micro-X. Maar ik werk 6 dagen per week, 12 uur per dag. Dus ik kan er even naar kijken, maar van de plannen komt niet veel.
Ik wil eerst de bruikbare combi's en programs opschrijven. Dan komt een week later de USB-verbinding met de PC aan orde, als ik dan al een dag vrij kan krijgen. Laat maar lopen: voor 30-april gebruik ik gewoon mijn gebruikelijke setup. En die Micro-X wordt ooit wel ingewerkt, tussen nu en 10 jaar... ;)
Nu zit hij vol met onbruikbare bas en drums arpeggio's. Eerst maar eens een bruikbare set aan muzikale Triton-klanken zien te laden...

Presonus StudioOne 2 Professional
Arturia 61, the Laboratory
Steinberg Wavelab Elements 8 (nu 7, met gratis update naar 8)

Grappig is dat ik de weken daarvoor ook weer software gekocht heb die ik eerder verkocht heb omdat ik geen tijd/zin meer had om muziek te maken :P o.a Alchemy en Reaktor haha

Ik heb de bruikbare combi's van de Micro-X uitgezocht en de PC-editor + USB-driver geïnstalleerd.
Dat wordt as. woensdag een beetje freewheelen en uitproberen met de klanken.
Ik denk niet dat ik voor het optreden van 30 april de Micro-X gereed heb voor alle klanken.
Nog een kleine issue: de Micro-X is behoorlijk klein. Als ik het X-keyboardstatief op normale hoogte zet, zou hij er al tussenuit kunnen vallen, maar voor het optreden van 30 april is er bedacht dat ik achter een lege vleugelpiano-behuizing zou plaatsnemen. Daar kan de S30 in en de JX-1 er bovenop. Maar als ik het X-statief op zithoogte zet, past de Micro-X er zeker niet op. Maar goed; misschien neem ik de Micro-X dan nog niet mee. Maar het is wel het idee dat de vleugel vaker gebruikt gaat worden als er veel podiumruimte is...

- sherman
- korg ms 2000
- vermona drm, net verkocht en de dag daarna spijt, nu weer binnen (moet dit echt afleren :-))

knas moisturizer

sci multi-trak (ik zoek er nog 1)

studio electronics atc-x

de moisturizer had ik al eerder mijn oor op laten vallen, maar toen lukte het niet. spring reverb is al snel leuk (daarom wil iedereen ook een arp2600) maar gecombineerd met mm filter lfo en heel veel cv inputs, is dit wel een erg leuk bakje.

Korg KingKorg

Yamaha Motif XS

Lexiicon PCM 80 (thnx to leblom :-)

Back