Je laatste 3 aankopen??

- Wat stofhoesjes bij Compu-Cap vandaan
- Line 6 Otto Filter effect pedaaltje
- Focusrite Scarlett 2i4 audio interface

Het begint er op m'n kamer bijna uit te zien alsof 't wat voorstelt. :kroon:

iLectric
iGrand
iRig keys
Allemaal voor de ipad.

Terug een sherman FB2 en een buzzy boy pedal van forumlid.
Dat zijn maar 2 dingen, mmm dringend nog een 3e kopen dan :)

Moog Prodigy
Akai AX 80
Crane Stand Laptop stand

Prodigy was men eerste moog,goede sound,hij is wel groot,ik zou dan voor een rogue gaan,deze lijkt cheap maar klinkt super punchy en is heel compact ideaal voor live dus

Prodigy was men eerste moog,goede sound,hij is wel groot,ik zou dan voor een rogue gaan,deze lijkt cheap maar klinkt super punchy en is heel compact ideaal voor live dus

met welke kan je dan het meeste en wanneer klinkt de ene beter dan de andere (ik ken ze niet allebei namelijk) altijd handig om te weten.

Om de één of andere reden vind ik dit echt een nutteloze draad.

met welke kan je dan het meeste en wanneer klinkt de ene beter dan de andere (ik ken ze niet allebei namelijk) altijd handig om te weten.

volgens mijn klinken ze allebei goed maar is de Prodigy wat uitgebreider

is toch juist leuk te zien, wie wat koopt?

Maak er dan gelijk een leuke foto van? Met de kat erbij, of tussen de rozen, in actie. Zie er gewoon het nut niet van in een lijstje te zeggen met welk spul je hebt gekocht. Dan liever de studio annex crib draad! *zaag modus uit*

Als ik tussen de Rogue en de Prodigy zou moeten kiezen zou ik denk ik voor de Rogue gaan omdat die, zoals je zegt, compacter is en goedkoper.

Lijstjes zijn leuk, foto's en geluidjes nog meer, maar die volgen later wel ;)

1. Korg SV-1
  2. Roland V-Synth GT
  3. JB Solaris (nog niet in huis, maar ik beschouw de bestelling als een aankoop...)

Ik heb zowel de Rogue als de Prodigy nog nooit in het echt geprobeerd of ze vergeleken, maar de Rogue heeft wel andere mogelijkheden dan de Prodigy en andersom. Een andere Moog die me ook wel heel interessant lijkt is de Micromoog, of liever de Multimoog, maar die is weer een stuk duurder.

iets dat ik niet mag zeggen
eventide orville
ionization biactor

bio10.jpg

Back