Je laatste 3 aankopen??

Vandaag opgehaald:

moog_concertmate_mg1.jpg

Super blij mee!

-Yamaha YS200 (komt)
-Korg Monotribe (komt)
-Roland M-VS-1 (komt)
-Casio MT70 (komt)

Bedoel je de YS100 of ga je nu een YS200 kopen?

YS200!!! Vanwege de sequencer die erin, die kan ik goed gaan gebruiken bij mijn opnamens, dan kan ik een groot gedeelte al opnemen in de sequencer en de rest er dan live bijspelen.:halleluja

Laatste aankoop: Roland JX-!P van forumlid Synthiaks.
Gisteren met de post aangekomen ...
Ook mijn eerste post hier :-)

Hmm kan mijn post niet editten en er zat een dooie link in.

Wat ik wilde zeggen:

Deze heb ik afgelopen weekend opgehaald:
concertmate-mg1.jpg

Moog Mg-1

Super blij mee :)

nord lead 2
virus b
staat hier al een halve week in een doos aandacht te vragen

enkel nog uit de doos halen en ermee beginnen als mijn vrouw me eindelijk eens met rust laat (en neen, je begrijpt het verkeerd, het is met instructies dat ze me overvalt, niet met sexy lingerie)
Maandag is ze ook al thuis, waar blijft die dinsdagnamiddag… Dan pas tijd bah

Deze week bestellng gedaan bij Gik voor custom cornertraps met scatterplates van vloer tot plafond, tevens 4 LENR METRO's besteld van Auralex en bij REDCO een oferte voor een Switchcraft 9625 + een hele hoop MOGAMI snakes en 40 tt patchcords
Oh ja: nog een setje Primacoustics recoils ook nog voor de K&H's

Vandaag biinengekomen
Kurzweil micropiano
4 auralex metro diffusor panelen voor aan m'n plafond, de akoustiek is daarmee afgerond
Onderweg uit de US is een 96 poorts bantam DB25 patchbay van Studio Connections 8) samen met een kleine 50 mogami patchkabels en 9 db25 snakes
Als klap op de vuurpijl een Tascam DA-3000 DSD recorder voor m'n eigen full analog producties en voor de mastering chain
Wanneer deze binnen is, is de studio KLAAR :D
Lijkt me heerlijk om in de hoogst mogelijke resolutie op te kunnen nemen zonder dat de PC uberhaupt aan hoeft.
Hiermee is mijn studio voor mijn eigen producties dan ook officieel volledig DAW loos.

Korg mono/poly gescoord *D

Ik hoop dat de GAS nu genezen is!

-Behringer Xenyx1202FX
-Casio XW-P1 (komt a.s. dinsdag).

-Yamaha PSR E433 Keyboard Synthesizer (komt van de week).:okdan:

Back