Je laatste 3 aankopen??

Dacht dat je klaar was na je casio?

Heb wat simplere keyboards te koop gezet om marktplaats en wilde deze Yamaha nog wel hebben, heeft delen die gelinkt zijn aan de Tyros van Yamaha.:D

Ah.. Maar ik vind dat kopje "huiskamer" wel weer een beetje eng in je handtekening? Waarom niet gewoon één studio?

Ah.. Maar ik vind dat kopje "huiskamer" wel weer een beetje eng in je handtekening? Waarom niet gewoon één studio?

Zal hem weghalen, is inderdaad 'eng' in de handtekening. Waarschijnlijk doe ik er niets mee.

Zal hem weghalen, is inderdaad 'eng' in de handtekening. Waarschijnlijk doe ik er niets mee.
Ja voor je het weet, staan straks ook weer overal waxine kaarsjes, komt er een internet prostituee op bezoek en fikt je huis af. Zo begon heb vorige keer ook: met meerdere studio's
Daar heb je meer dan een jaar ellende van gehad.

Al een poosje die MiniBrute van Arturia in het oog gehad maar het kwam er maar niet van om hem ook daadwerkelijk aan te schaffen.

Stom, stommer, stomst! :engel: Want wat een heerlijk ding is dat om mee te spelen. Ben er afgelopen weekeinde grotendeels mee zoet geweest. :D

-Casio CTK7200
-Casio CTK3200
-Alesis Q25 (komt nog)
-Roland D5 (morgen)
-Roland MVS1 (volgende week)

Back