Je laatste 3 aankopen??

Apogee Big Ben
M-Audio Venom
Moog Subphatty
JD990 + Vintage card.

- Arturia SparkLE
- BOSS FV-500L Volume pedal
- Generation Tin Whistle (D brass) *D
- zooi patchkabels en gitaarsnaren.

Drums

Attachments

• Drum.jpg
    Drum.jpg
    75,6 KB · Bekeken: 62
Technics RP-DH1200 DJ hoofdtelefoon
Elektron Analog Four 4-stemmige analoge synthesizer
Izotope Stutter Edit

Niet aangekocht maar vanwege de aanschaf van een MiniBrute gratis te downloaden van de site van Arturia hun VST's Moog Modular V en Arp 2600. Blijkt die Moog VST zo langgerekt te zijn dat ie niet in 1 keer op mijn scherm van 24 inch past. Of ik moet mijn scherm 90 graden kantelen.

Arturia vraagt overigens aardig wat personeel zag ik op hun site. Relatief klein bedrijf van nog geen 30 man personeel en gezien hun vacatures mogen we wel analoge effecten gaan verwachten in een toekomstig product lijkt het. Lijkt me niet verkeerd, én werken vlak bij Grenoble én werken in een sector die je leuk vind.

http://www.arturia.com/evolution/en/company/jobs.html

R8M + Dance & Electronic card : maakt elke 808 en 909 overbodig aan een zéér gunstige prijs.Danku MidiMartin, maar niet slim om die combinatie te verkopen... ;-)
AN1X : duidelijk nog steeds de best klinkende VA op de markt. heb lang getwijfeld, maar meer dan duidelijk : mijn Virus TI, Blofeld alsook ION verbleken zowat naast deze laatste lelijke, maar supervette Uber VA synth.
Ik lees dan ook op het internet dat de AN1X steeds minder vaak in de verkoop wordt gevonden en prijzen zullen stijgen.
Ja jongens, digitale Vintage is nu een feit ! Omhoog met die prijzen...nog iemand een JP8080 voor mij ?

Meest recent: TB-303
MSY2
TT-303 (maar die gaat nu weg)

Ben er zeer tevreden mee. Ik had het al veel eerder moeten doen!

Moog Minimoog Voyager Performer White Wash
Clavia Nord lead 4R
Ebtech Level shifter x 2

Die laatste zijn verdomde handig om al je ongebalanceerde spullen gebalanceerd te maken en zo zonder enig signaal verlies zo je dikke convertors in te trekken

Attachments

• 7031-3.jpg
    7031-3.jpg
    15,7 KB · Bekeken: 64
Back