Je laatste 3 aankopen??

Roland jv-880
Roland U-220
Emu Proteus FX.
Komen deze week binnen, eentje is ongeveer een omruil geweest met een Simmons SDS-1

Vlak voor vakantie bedacht ik me dat ik drumcomputers nodig had:

Alesis SR16 (1st gen, erg tof ding :D)
Yamaha DD5 (waarschijnlijk alleen als controller, en misschien midi-in inbouwen "omdat het kan")
Roland DDR-30 (als 'kaput' van forumlid over genomen, maar blijkt het af en toe toch te doen, dus het repareren waard)

Binnenkort lekker biets brouwen dus ;)

@ dreamer :mega: ;)

Ik heb de afgelopen tijd ook weer es wat me holletje binnen gesleept :)

- Korg (Arp) Odyssey.. black n gold (instant Todd Terje leads en meer :mega:)
- Roland Jupiter 4 :luv: (zoooo ontzettend blij mee :):):))
- Solton Programmer 24 (Super leuk 80's ding met punchy drums, basje, arpeggio's en warme string pads..en dit alles programmeerbaar als begeleiding..)
Tijden terug liet Flyweight me hier op SF al kennis maken met de zijne. Had ook wel interesse toen maar tot nu toe niets geworden...
Nu vanavond dus een gescoord ergens in de buurt van Rotterdam :okdan:

Laatst gewijzigd:
Setje Equator D8's nearfiled monitors: Super! Had ik veel eerder moeten doen! :halleluja
Setje bijpassende ProCab Reference kabels: tja anders komt er niet veel uit...
Jasper keyboard stand: moet ik morgen nog in elkaar steken.

-Roland MX-1
-Jaspers rack
-Roland System-1m (+SH2 plugout)

Laatst gewijzigd:
Het is van Yamaha. Slechte MIDI-ondersteuning. Geen patch storage. Maar het is in ieder geval niet de Reface.

tT2qvxV.jpg

Was nog iets verheten: boss cs2 peNdaal
Mijn theapSID was terug naar de fabrikant, en is nu hersteld en op komst. Alex schonk me de nieuwe behuizing en 2 power adapters en betaalde de transport kosten. Genseuvelde sid stuurt ie ook nog op ik heb dus vermoedelijk de allereerst therapsid 2.0 die in augustus pas uitkomt :)

Het is van Yamaha. Slechte MIDI-ondersteuning. Geen patch storage. Maar het is in ieder geval niet de Reface.

is tie ook op batterijen?

is tie ook op batterijen?

Nou, je kan er batterijen instoppen, maar het valt me op dat er dan een raar ratelend geluid uitkomt, vooral bij de basnoten. Misschien een probleem met de ingebouwde speakers. Vooralsnog wil ik hem vooral thuis gebruiken, dus no problem :okdan:

Hebben ze er ook van die HQ mini-keys ingestoken? :D

Sorry dat ik deze thread blijf kapen. Vond deze lieverdjes bij thuiskomst:

HfEXky4.jpg

heb ook nog 2 lege 8 unit kisten met dotcom powersupply erbij gekregen, zit nu te shoppen met wat aanvullingen (sequencertje, MIDI, extra envelopes).

Back