Je laatste 3 aankopen??

Hoe bevalt die Symphonic Choirs? Heb je die VOTA expansion erbij? Zit er zelf ook naar te loeren maar beetje duur voor impulsaankoop.

Hoe bevalt die Symphonic Choirs? Heb je die VOTA expansion erbij? Zit er zelf ook naar te loeren maar beetje duur voor impulsaankoop.

De versie die ik bij Thomann heb gekocht is de Platinum. Dus met VOTA erbij!
http://www.thomann.de/nl/east_west_symphonic_choirs.htm?ref=search_rslt_symphonic+choirs_179644_0

Installatie is wel een ramp. De installer op de Dvd's is veel te oud en doet niets meer. In ieder geval niet in Windows 10. En bij de iLok software zit ook een issuetje. Het heeft mij heel wat uurtjes gekost om alles goed werkend te krijgen, maar dat is het nu. En de wordbuilder is tegenwoordig in Play geïntegreerd en dus veel gemakkelijker als de plugin die je eerst nog moest koppelen.

Afgelopen tijd vooral hardware eruit en plugins erin:
- Heavocity Vocalise
- Cableguys PanShaper
- UVI Analog Motions (Falcon Expansion)

Zaquencer
3 adas van beuhhhringer
Ben op zoek naar tapijt en vermoedelijk,iets van demping. Maar t is voor in de woonkamer, t moet een beetje mooi zijn...

- koperplaten
- ijzerchloride
- dremel-drillpress

(ik geloof dat ik een printplaten-fabriek ga beginnen ..)

Na lang hardware te hebben gebruikt ben ik over gegaan naar bijna volledig software. Nu kriebelt het weer en probeer ik best of both worlds the combineren.

Laatste aankopen:

Moog Sub 37
Motu Ultralite mk3 Hybrid
Elektron Analog Rytm

En ik moet zeggen dat ik er gelijk weer extra vrolijk van werd :)

- Soundtoys Native bundle 5 (tijdens de kortingsactie)
- Valhalla Shimmer
- Valhalla Plate

Behoorlijk Valhalla fan geworden de laatste maand. Soundtoys is natuurlijk ook helemaal top en eindelijk eens een zeer scherpe prijs. :)

Back