Je laatste 3 aankopen??

Mutable Instruments Clouds met intellijel µjack in een doepfer minicase :yamaha:
Dominion 1 er doorheen jossen is echt geweldig. Of andere audio en de dominion als modulator gebruiken :). Wat een te gek ding is clouds. Nu nog even wachten op koma's attenuator kabeltjes en stackable kabeltjes kopen. In een later stadium kan er nog een of twee kleine modules bij. geen idee wat nog.

Ik vind de Reverb toch wat tegenvallen qua klank,
heb me denk ik laten verleiden door de feedback-loops en Repeat-Rate demo's.
Maar die effecten zijn beperkt bruikbaar.
Voorlopig geniet ik nog het meeste van de DD-20, maar ik geef nog niet op,
misschien gaat het licht op 'n dag branden :-)

Jan

Ik vind de Reverb toch wat tegenvallen qua klank,
heb me denk ik laten verleiden door de feedback-loops en Repeat-Rate demo's.
Maar die effecten zijn beperkt bruikbaar.
Voorlopig geniet ik nog het meeste van de DD-20, maar ik geef nog niet op,
misschien gaat het licht op 'n dag branden :-)

Jan

Ligt er denk ik erg aan wat je er mee doet en wat je er in gooid, hoe je de boel moduleert etc. Ben nog erg in de experimenteerfase maar ben vooralsnog erg onder de indruk, ook van de reverb. Goed, smaken verschillen natuurlijk ook nog. Toffe is, dat je er zelfs een shimmer reverb uit kunt toveren enzo. Dat meot ik nog proberen. Het ding heeft nogal bizar veel mogelijkheden.

Hij is wel oke ja.. :D

attachment.php

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    53 KB · Bekeken: 75
monotribe van jos
vocodermodules van doepfer
akg 5600 mic

ah,jij begint ook al met alles dubbel te kopen :)

Hehe, een 2e Jupiter 8 zie ik niet snel gebeuren, maar de Pro one wilde ik er erg graag nog 1 van omdat ie geen presets heeft en ik hem veel gebruik. Een 2e Oscar zou ik ook wel willen, ook al heeft die wel presets, is ook zo'n bak die ik de hele tijd nodig heb op een of andere manier. Maar is een beetje prijzig om er nog 1 in huis te halen.

Ziet er goed uit Demian ,mocht je een van de twee pro-one's ooit weg doen dan hou ik me aan bevolen!!

Het plan is niet om ze weg te doen, ik heb ze ook niet 'voor de handel' of voor de verzameling, het zijn 2 belangrijke werkpaardjes in mijn hok. Maar als je er een te koop ziet raad ik je aan gelijk toe te slaan ook al is de prijs tegenwoordig richting stevig te noemen.

En een Pro 2 vind ik overigens absoluut geen alternatief voor een Pro One, of andersom, ook al had ik die daar anderhalf jaar geleden wel in eerste instantie voor gekocht. Mooie synth, dat wel, maar te intensief qua programmeren voor mij, dat zorgt er voor dat ik alleen nog maar presets ga skippen en dus de bak eigenlijk verder helemaal niet gebruik of leer kennen, ik hou van snel resultaat en veel sweet spots en uiteraard erg van de sound van de Pro One.

Hij is wel oke ja.. :D

attachment.php

Lol

Maar die SN2, is die niet een beetje een vreemde eend in de bijt, so to speak?
Ik heb er ook een gehad (rack en keys) maar dat was echt superlang geleden, toen ze nog in de winkel stonden. Die SN2 48v was iets van 3600 gulden ofzo. Maar nu toch wel allang ingehaald door de tijd toch. Ik vond het grootste nadeel, dat ondanks de vele knoppen, je toch moet sub-kiezen tussen osc1+3 en LFO1+3 etc als je gaat editen.

Supernova heeft voor mij wel wat klanken die ik zoek die ik ook weer niet snel ergens anders uithaal, behalve dan uit een softsynth misschien of een andere VA bak, maar dan heb ik nog steeds liever de SN.

Meer dan drie !

Meer dan drie !

MicroBrute
TB3
TR8

Alweer verkocht.

Nu:

Studio Sledge

Mox 6

Juno 60 opnieuw !

Virus snow aangekocht dik geluid, wel veel latency in fl studio.
Dit los ik voor nu op door alles te recorden in edision.

-Yamaha PSR36
-Yamaha PSS795
-Yamaha PSR-E413
-T.MIX Mix 1202FX

Back