Je laatste 3 aankopen??

-Behringer VP1 Phaser (2 stuks)
-Korg Monotron Duo (komt net binnen)
-Korg Microkorg (krijg ik in langdurige bruikleen van smackos, dus komt nog)

Attachments

• DSC03290.jpg
    DSC03290.jpg
    66,6 KB · Bekeken: 85
  • DSC03291.jpg
    DSC03291.jpg
    51 KB · Bekeken: 77
Die Spirit. Is dat een aanrader? Ook wel eens overwogen om te kopen als die voorbij kwam.

Ja!

twee vco's,simpele,maar wel twee lfo's,een LP en een HP filter(beide CEM3320) ,supersnelle adsr's (CEM3310),kwa sounds gaat die stapje verder dan een pro-one,omwille van de twee filters in serie kan je heel wat verschillende tones verkrijgen en ook heel dikke bassen (omwille van de HP)

Nieuw erbij:

Juno-60
Juno-60
Crumar Trilogy

Fijne bak die 101!

- Mutable Instruments Couds
- Ken Stone Quad Universal Slope Generator
- Doepfer Precision Adder
- bevestiging reservering Murmux V2 :D

- Demon Tube Screamer (Chinese TS808/TS9 ripoff)
- Izotope Trash 2
- Oto Biscuit

We gaan eens even lekker wat geluid kapot maken de komende tijd :D

Behringer BCF2000
UVI Vintage Vault
Stofzuiger (moet nog binnenkomen, gisteren besteld. Fijn die PostNL.)

Normaal houd ik niet zo van dat gepats met aankopen, maar deze wil ik wel even trots delen.

Een nieuwe focusrite isa one met digital card gekocht voor 570 euro vanuit de uk, verzendkosten zitten al in die prijs.

isa one zonder kaart bij bax 525 euro,

in/out card 200 tot 300 euro

Nu hij mijn kant op komt bedenk ik me trouwens dat ik die prijs ook had kunnen door mailen naar bax en die prijs had gekregen voor de combi dan had ik geen verzendkosten gehad en dus 30 euro goedkoper geweest maarja helaas. Denk ook niet dat bax dat had gedaan trouwens.

Pioneer Toraiz sp-16 (ja ik weet het... Duur voor wat je krijgt, maar stiekum ben ik er blij mee)

Ja ik ben stiekem ook blij met m'n inmiddels wat oudere pioneer dj spul, het werkt zo lekker en er is eigenlijk geen alternatief. Maar ik schaam me eigenlijk wel een beetje dat ik zulke bedragen heb uit gegeven voor materiaal wat voelt en eruit ziet als plastic troep en eigenlijk niets meer is dan een primitieve sampler. Ook mechanisch van binnen is het nouja bedenkelijk :D maar, het is al jaren de industriële standaard dus ze kunnen het maken.

De workflow van dat ding wat jij hebt ziet er wel interessant uit, ik heb zelf een mpc en dat ding werkt heerlijk maar het is wel wat spartaans vergeleken bij de toraiz, wat een naam eigelijk. Hadden ze niet beter voor een wat makkelijkere in de mond liggende naam kunnen gaan?

Als de prijzen straks tweedehands mooi laag liggen voor de toraiz (en dat gebeurt toch wel met pioneer als de opvolgers komen want de markt wordt dan overspoeld met de mk1 versies :D ) wil ik er ook wel een uitproberen. De 1600 is me teveel.

Weer een rondje peNdalen wezen shoppen op AliExpress:
- Joyo JF-05 Classic Chorus
- Joyo JF-09 Tremelo
- ATR-3 Twister Flanger

Check ook eens de Aural Dream Breath Delay voor vergelijkbare prijzen (via Ebay.com). Echt een waanzinnig goede delay, ik heb er al 3.

Back