Je laatste 3 aankopen??

3x dezelfde. Voor 20 euro per stuk is dat een koopje. Ik vind het handig in mijn studio diverse gitaarpedaaltjes min of meer voor vast aan te sluiten. Dus ik heb bij de meeste synths altijd wat pedaaltjes staan.

Ik las ergens dat het een cloon is van de Mad Professor Deep Blue, wel raar, want de breath delay heeft een extra schakelaar.

Zekers, maar de Mad Professor is ook met een pt2399. Ik heb ook inmiddels 3 kitjes gekocht, 2 types. 1 daarvan klonk tegek, andere klonk bruikbaar, maar niet bijzonder. Maar ja, 20 euro...

Check ook eens de Aural Dream Breath Delay voor vergelijkbare prijzen (via Ebay.com). Echt een waanzinnig goede delay, ik heb er al 3.

Wat is de maximale delaytijd van dat ding?

Minimoog Model D Reissue
Yamaha CS Reface
Roland MKS 30

Op zoek naar een goede Black Friday deal kwam ik op: https://www.i4-muzique.nl/ terecht met 10% korting.
Na even wat info te hebben vergaard bleek Harold de Kinderen een oude kennis van me en voor andere 1 van de 2 Acid Junkies de eigenaar te zijn. Dan volgt een lang gesprek over de oude tijden maar dat bespaar ik jullie.
Ik kwam in ieder geval thuis met:

Roland TR-8 ( de kerstboom verlichting vond ik erg fijn aangezien mijn ogen met de leeftijd achteruit gaan )
Roland MX-1
Beyerdynamic DT 990
Voorbestelling voor Korg Monologue

En dat samen met leuk gesprek en goed advies helemaal Top.

Bijna vergeten ook een TB-3 van mede forum lid over genomen.

Laatst gewijzigd:
1) batch kleine patch kabels
2) batch grote patch kabels
3) cv.ocd

Volgens mij ga ik binnenkort een hoop dingen patchen ..

Back