Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...
Een mok met K3 erop, de originele K3.
Die mok, die deed 't 'm.

Een werkelijk zich in nieuwstaat verkerende JP8000, echt wow voor de looks. Geluid was ik al bekend mee.
Oberheim OB6 bij Bax gekocht net, ik had een 15% kortingsbon ontvangen vandaag omdat ze me zo misten en zag net dat de OB6 maar 2599,- oid was ofzo, gelijk maar even keihard gebruik gemaakt van de kortingskode.. dus 22 en een beetje betaald, niet slecht denk ik, maar, impulsaankoop tot en met dus, hopen maar dat het niet tegenvalt.
En last but not least, ja niks eigenlijk..

Misschien voor de gein een keer niet verkopen en 'm in je "permanente setup" vastlijmen?Dit keer maar eentje, een Korg Monotron Delay (en ja, voor de zoveelste keer, maar ik mis de kosmische klanken die je er mee kunt maken).![]()

Misschien voor de gein een keer niet verkopen en 'm in je "permanente setup" vastlijmen?![]()

Dit keer maar eentje, een Korg Monotron Delay (en ja, voor de zoveelste keer, maar ik mis de kosmische klanken die je er mee kunt maken).![]()

Elka Synthex is de saaiste anapoly die ik heb gehad, heb meer pret gehad van m'n Juno60.
Twijfel of ik de J8 wil houden, heb nog nooit analoge polysynths gehad dus ik moet ergens beginnen. De Juno 6 vind ik ook lekker klinken maar kan geen volledige vervanging zijn voor een J8.
De enige andere vintage poly synth waar ik interesse in zou kunnen hebben is een Elka Synthex, in moderne analoge poly synths heb ik geen interesse.
Net een Oberheim OB6 bij Bax gekocht ik had een 15% kortingsbon ontvangen vandaag omdat ze me zo misten en zag net dat de OB6 maar 2599,- oid was ofzo, gelijk maar even keihard gebruik gemaakt van de kortingskode.. dus 22 en een beetje betaald, niet slecht denk ik, maar, impulsaankoop tot en met dus, hopen maar dat het niet tegenvalt.

OBX heeft mijn interesse ook, maar 2200,- (en ik mag de btw daarvan ook nog eens aftrekken) voor een nieuwe OB6 is voor mij wel een nobrainer en hij bevalt me erg goed moet ik zeggen.
De Synthex heb ik geen interesse meer in. Voorlopig is het weer even goed zo.
weet je wat pas gaaf is.................................................twee Korg Monotron delays!!!![]()