Je laatste 3 aankopen??

-een japanse polyfoon met veel kleuren
-nog een japanse polyfoon met veel kleuren
-een amerikaanse polyfoon met veel metaal en joystick
-een amerkaanse monofoon met veel plastic en toch hout
-een amerikaanse polyfoon met duitse naam met een oorspronkelijke model nummer van een bekende vintage amerikaanse monofoon

-nog een japanse polyfoon met veel kleuren
-een amerikaanse polyfoon met veel metaal en joystick
-een amerkaanse monofoon met veel plastic en toch hout
-een amerikaanse polyfoon met duitse naam met een oorspronkelijke model nummer van een bekende vintage amerikaanse monofoon

Je spreekt in raadsels, je maakt ons nu wel heel nieuwsgierig ;)

De Japanners zullen weleens iets uit de JP reeks kunnen zijn.
De Amerikaanse poly met veel metaal en joystick Prophet VS misschien?
De Amerikaan met Duitse naam moet Oberheim zijn maar dat modelnummer kom ik niet uit.
Monofonen ben ik niet erg thuis in.. maar zeg het nu maar gewoon idd.. :D
Sowieso wel een heel spannend rijtje :mega:

Minimoog (yes)
5 jaar loopbaanonderbreking.
Dat telt qua loonverlies voor de volgende 500 aankopen. Ik stop dus echt met kopen nu na de Moog en ga into the music.

-Korg Micro X
-Korg Kaossilator 2
-Korg Volca Keys
-Korg Volca FM
-Novatiion X-Station 49

Langdurige bruikleen (dank aan Smackos):

-Korg Microkorg
-Korg X5D

5 jaar loopbaan onderbreking? Daar heb ik nog nooit van gehoord. 1 jaar, ok, maar 5?

Ik zit voor 9 jaar op wachtgeld, een speciale regeling nadat ik overbodig was geworden bij het Nationaal Archief in Den Haag.

5 jaar loopbaan onderbreking? Daar heb ik nog nooit van gehoord. 1 jaar, ok, maar 5?

Zonder motief in Belgie krijg je geen compensatie meer betaalt sinds verleden jaar (aanvraag) en als je een regeling treft met werkgever neem je dus zo lang als je wil onderbreking.

Zonder motief in Belgie krijg je geen compensatie meer betaalt sinds verleden jaar (aanvraag) en als je een regeling treft met werkgever neem je dus zo lang als je wil onderbreking.

5 jaar 4/5e is bij ons, zonder motief de max. Mss nog snel ergens kinderen kopen nu ik toch single ben :)

- wat euro-kitjes (zet ik maar onder 1 noemer. met modulation al in elkaar gezet)
- nieuw beeldscherm op m'n bureau (moet toch ergens het forum op kunnen lezen he)
- strymon timeline (na 15 jaar dromen eindelijk een super vette delay in m'n setup)

-SD card SCSI reader voor K2600R
-enkele onderdelen voor een japanse polyfoon met veel kleuren

Back