Je laatste 3 aankopen??

- Zooi patchkabels
- Rupert Neve Designs® RNHP Precision Headphone Amplifier
- Black Box Analog Design HG-2

Laatst gewijzigd:
Eurorack: Pitsburgh Game system en de "nieuwe" Z8000 Matrix sequencer en eindelijk mijn droom Aluminium Minimoog Voyager kunnen kopen (waarvan er maar 100 zijn gemaakt) dankzij de meer dan behulpzame hulp van Vintek ! Zonder zijn connecties was het mij nooit gelukt :) Hulde voor deze SF member !

Een trotse foto -hoe amateuristisch ook- wilde ik jullie niet onthouden.
IMG_3063.jpg

Eindelijk mijn droom een Aluminium Minimoog Voyager kunnen kopen waarvan er maar 100 zijn gemaakt Bekijk bijlage 114433

Mooi Freelander, mijn droom van een compleet plexiglazen (kast) Voyager zal niet meer uitkomen nu hij uit produktie is, gelukkig heb ik i.i.g. nog wel de plexiglazen knoppen van de "GOLD" versie kunnen bemachtigen om enigzins aan mijn droom te voldoen.

Thanks, ik ben er ook superblij mee... prachtige Blue light verlichting (nu zonder bromtoon ;) Prachtig gepolijst aluminium en retezwaar... (terwijl het "lichtmetaal" is)
Leuk filmje hoe ie gemaakt is:

Net zoals Digiloog heeft, (het verfraaien/pimpen) wil ik wel een zilveren VCF knop erop hebben i.p.v. zo'n gouden exemplaar :)

Mooi filmpje. :) Soortelijk gewicht van Aluminium ligt sowieso een stuk hoger dan hout of kunstof.. en zo te zien zijn er wel redelijk massieve stukken gebruikt.. maar mooie look idd :)

OT:
Elektron Machinedrum
Y96k (Monster fx kaart voor mn Yamaha HD recorder)
Voeding (voor MXP2900 sony mixer)

mfb tanzmaus
dsi evolver
death by audio reverberation machine

de tanzmaus is nieuw hier, de andere 2 heb ik al (veel) vaker gehad.
qua geluid is het allemaal wat steviger en rauwer nu, met de sub37 en de dba echo dream. de tetra geeft als enige een wat tammer geluid (zo lang die niet door de dba gaat.) het zal de midlife crisis wel zijn.

Back