Je laatste 3 aankopen??

- Kawai RV-4 + Kawai MX-8SR in een rackje
- Yamaha PSR-21 Portatone
- Yamaha R100 Reverb (goedkope low-fi effectenbak met MIDI)

Moog Minitaur
Kawaii K4r, lekker digitaal
Waldorf Pulse 2, geruild voor de Minitaur

-Technics KN650 work station
-Roland RA90 synthesizer module
-Dübreq S1 Stylophone

Tascam DR-05 Fieldrecorder.(Goed recordertje voor weinig,alles is beter dan met de smartphone)
Spectrasonics Keyscape (+de gratis Keyscape creative) zit pas op patch nr 120:okdan:
Launchpad mini,meteen de gratis launchpad98 software in Ableton gezet waardoor hij een soort van mini push2 wordt.

E-Mu Pro/Cussion
Midas Venice 320
Strymon BigSky

Arturia Keystep
Waldorf Streichfett
Source Audio Vertigo

Een metrische shit ton aan multikabels
Een extra patchbay
Een DI800

Ik werd helemaal gillend gek van de kabelspaghetti achter mijn racks, moest iedere keer mijn nek breken als ik iets moest regelen. Ik heb de hele rataplan nu leeggetrokken en ben opnieuw begonnen met de racks bekabelen, er zorg voor dragend dat de power-infrastructuur langs andere paden loopt en niet in een kluwen van ellende gaat samenklitten met de audiobekabeling.

De extra multikabels zijn om de hoeveelheid snoeren die het I/O rack inkomen drastisch te verminderen. In de originele opzet kwamen de outputs van de meeste synthesizers, alsmede de outboard gear, direct de patchbay in het i/o rack binnen. In plaats daarvan ga ik nu direct multikabbel leiden naar de hoek waar de desbetreffende apparatuur staat, en met kortere kabels vanaf daar de boel verbinden met de apparatuur.

Ik heb in totaal iets van 32 inputs en 8 outputs lopen qua audio, dat een klein beetje netjes houden is een grotere uitdaging dan je zou hopen.

Werd helemaal gillend gek van de kabelspaghetti achter mijn racks, moest iedere keer mijn nek breken als ik iets moest regelen. Ik heb de hele rataplan nu leeggetrokken en ben opnieuw begonnen met de racks bekabelen, er zorg voor dragend dat de power-infrastructuur langs andere paden loopt en niet in een kluwen van ellende gaat samenklitten met de audiobekabeling, heb in totaal iets van 32 inputs en 8 outputs lopen qua audio, dat een klein beetje netjes houden is een grotere uitdaging dan je zou hopen.

Ik herken je probleem.

Laatste 3 aankopen

IR3109
IR3R01
CEM 3340

Hopelijk nooit nodig, maar mocht het noodlot OOIT toeslaan dan heb ik de zeldzame Roland chips i.i.g. liggen.

Samson patchbay met kabels
Volca sample
Zoar desk
Eventide space
Roland scooper, demoria en ricola (weet ik veel hoe ze heten)
Avantone creme actief speakertje, net opgehaald.
Roland a-01 met keyboard
Ik vergeet mss nog wel wat... is uit t hoofd.

Ben benieuwd naar die avantone tov de behritone die ik heb... eentje van hen gaat er terug uit.

Ik herken je probleem.

Laatste 3 aankopen

IR3109
IR3R01
CEM 3340

Hopelijk nooit nodig, maar mocht het noodlot OOIT toeslaan dan heb ik de zeldzame Roland chips i.i.g. liggen.

MKS80 REV4?

Mag ik vragen hoe je er aan bent gekomen? Ik heb zelf een MKS80 REV5 en zou daar best een reserve setje voor willen hebben liggen. Al ligt het wel een beetje aan de prijs natuurlijk.

Ben benieuwd naar die avantone tov de behritone die ik heb... eentje van hen gaat er terug uit.

Het hele punt van avantones is toch dat ze shit moeten klinken zodat je weet hoe je muziek klinkt op een kamper-radio? Da's nou precies een klus die ik met plezier aan Behringer zou overlaten.

MKS80 REV4?

Mag ik vragen hoe je er aan bent gekomen? Ik heb zelf een MKS80 REV5 en zou daar best een reserve setje voor willen hebben liggen. Al ligt het wel een beetje aan de prijs natuurlijk.

MKS80 REV4 heb ik niet meer, die staat bij exel.
Die chips zijn bedoeld als reserve voor mijn jupiter 6 en juno 6 zodra er daarin ooit één begeeft.
Via via aangekomen, en ze waren zeker niet goedkoop.

Het hele punt van avantones is toch dat ze shit moeten klinken zodat je weet hoe je muziek klinkt op een kamper-radio? Da's nou precies een klus die ik met plezier aan Behringer zou overlaten.

dat is ook mijn besluit na ze naast elkaar te horen. De Avantone is te koop :D

Back