Je laatste 3 aankopen??

Sinds dat half jaartje dat ik hier lid ben, had nog niks, heb ik het volgende gekocht:

2 maal Yamaha RM1X
Roland MC 505
Roland JX 305
Yamaha DX7
Acces Virus KB
Yamaha AN1X
Nu nog actieve monitors en een externe geluidskaart of een mengpaneel, daar ben ik nog niet uit, zo een toestellen telkens op je aux van je hifi aansluiten is het ook niet.:D en uiteraard een hoop kabels, rekken om alles op te installeren en nog wat prul. Eventueel ook een sampler of mpc.
We zien wel :)

Tijdens mijn lopende rewire-klus gelijk nog wat andere studio-irritaties aangpakt:

• Monitoring vervangen, weg met de KRK Ergo (gebruikte hem alleen nog maar als volume-knop, studioruimte is prima getuned), in plaats daar van een Antelope Satori + R4S, daarmee ook gelijk talkback geregeld voor de headphone-feed richting opnameruimte.
  • De IGS Rubber Bands EQ die ik in mijn master chain heb hangen doet al een tijdje wat raar en moet worden nagekeken, besloten deze te vervangen met een Retro Instruments 2A3. De IGS ga ik laten nakijken en dan verkopen.

Gisteren mijn eerste stapje op modular gebied ... Een Make Noise 0-Coast. Dit wordt een bloedbad.

Gisteren mijn eerste stapje op modular gebied ... Een Make Noise 0-Coast. Dit wordt een bloedbad.

Jij ook al :D

Bloed aan de oren man, sjeesus wat veel sub. Samen met de Analog Rytm al genoeg om menig setje boxen doen zweten :dubbel:

Ik heb er wel 30 snoertjes bij gekocht. Die 5 is net te weinig, en de kids jatten ze.... :smeris:

Nu via 2e midi kanaal nog meer waanzin..

Maar ik heb er ook al jankende kinderen uitgeperst, en katten, en heeeeeele rare shit :D

Ja, het is een verrassend veelzijdig ding voor zo'n compacte unit. Leuk dat 'ie niet zo traditioneel is opgebouwd waardoor je via hele andere manieren tot verrassende resultaten komt. Merk wel dat hij geholpen is met wat extra fx en outboard, met de OTO Biscuit en Sherman samen en dan wat galm en delay is het helemaal kermis.

1 Ensoniq esq-1 8 bit wave
3 Ensoniq esq-1 8 bit wave
2 Ensoniq esq-1 8 bit wave

JX8P
EMU Orbit
Arturia Minibrut

Een Dreadbox Erebus! Nog meer stekkers :)

Ik wil eigenlijk wel zo'n Dreadbox epsilon erbij nog, als filter voor de o coast

Lekker aan het gaten vullen, want nog meer kitjes gehaald afgelopen weekend:

- Erica Synths Envelope
- Erica Synths Polivoks VCF
- Befaco Rampage

VCF al af, en ergens komende week hopelijk die andere 2 bouwen ;)

Back