Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een Baloran The River...
... en de bijbehorende kabeltjes.
hoe is die? ga m nog niet kopen, $25 voucher helpt niet, en de ekstra korting ook niet. wacht wanneer, je weet wel. toch benieuwd.
Damn, dat ziet er een machtige machine uit. Net een nummer van Firechild gehoord met de Baloran: wow!
En natuurlijk vraag ik me nu af hoe deze zich verhoudt tot de Moog One...
Je moet het wel durven om zo'n hoop geld te betalen voor een synth van zo'n klein bedrijf. Ik veronderstel dat je het bedrag vooruit moet betalen en als er iets mis mee is, bestaat de kans dat je in de kou blijft staan.
De Moog One is in dat opzicht een veiligere investering, bedoel ik.
Over de vergelijking met de Moog One kan ik je helaas niets vertellen. Die heb ik nog nooit in het echt gehoord. De One is natuurlijk uitgebreider/geavanceerder, maar op basis van internetfilmpjes sprak de klank me niet echt aan. The River is veel eenvoudiger, maar klinkt fenomenaal.
En ja, het is misschien een risico, maar tot nog toe is de service (vragen via de e-mail) van Baloran prima. Ze reageren vriendelijk en snel - wat bij Moog wel eens anders is, weet ik uit ervaring. Er zit gewoon garantie op het ding, maar volgens mij - mocht er iets mis mee zijn, wat niet het geval is - moet ik wel de verzendkosten terug naar Frankrijk betalen. Dat is natuurlijk het nadeel van een kleine onderneming - maar dat durf ik wel aan. Ik ben er erg blij mee, in ieder geval.
Eerste test is erg goed, bass boosten zonder het geluid kapot te maken. Ik had hem redelijk voordelig, $79 omdat ik al Unfiltered Audio plugins heb en een $50 voucher van een SF lid deed de rest.

18 kg kattenvoer.
nog meer Kattenspeeltjes.. En waar spelen ze mee?