Je laatste 3 aankopen??

Ah ja had dat gezien van de display.
Wat je zegt klopt denk ik wel want de verkoper had een hoop onderdelen van synths te koop.
Hij vroeg er 420 euro voor maar heb voor een betere prijs gevraagd en voor 300 kunnen krijgen.
Echt een hollander, nee heb je, ja kan je krijgen.

Ik heb de expansion gekocht omdat ik veel met velocity switching layers wil gaan doen.

Ja vind het ook raar. Alle onderdelen van een donor Z1 zijn in zijn shop te vinden.
Heb hem gevraagd of hij meer geld wil.

Ik had me daarnet even vergist: de eerste 6 voices zitten op het moederbord. Een standaard 12 voice Z1 heeft 1 expansion board erin, een 18 voice 2 expansion boards. Nuja, gezien de waarde van een compleet werkende Z1 lijkt 300 voor een expansion board uit een defecte me al niet zo slecht als verkoper.

Je zou op zoek kunnen gaan naar een goedkope defecte Z1, maar ik vrees dat de meeste eigenaars daarvan ook wel weten dat er minstens 1 leuk expansion board in schuilt...

Hey, heel veel use cases.

het is heel leuk om verschillende parts te maken met sequencer.
Maar dan nog kun je cross moduleren.
1 dikke sound niet echt want 1 volca kan al moddervet.
Oook leuk bv 2 sound waarbij een volca links en 1 recht.

Ik heb ook een squarp hermod sequencer en daarme kan ik de volca's 4 voice poly bespelen.
Dat klinkt nu heel slecht. Moet eerst de firmware updaten en dan de CV calibreren.
Dan kun je 4 voice poly chords maken maar nog steeds de sequencer gebruiken.

Ze krijgen ook nog midi in en out.
Via CC kun je veel parameters automaten.
Daarna ga ik ze via de midibox sequencer besturen.

Ja is een toffe bak.
Hij is goed omdat hij zwart is das belangrijk. Als een synth niet zwart is zuigt hij :)
De MegaFM klinkt gewelding door het stereo filter van de SP16.
Hoewel live spelen best eng is met dat ding.
Beter niet de ratio aanraken.

Zat er al een tijdje op te gassen, heb geen sp16 meer maar kan hem wel door m’n analog heat halen 🎉

Back