Je laatste 3 aankopen??

- Polyverse Filterverse
- Westwood Alt Piano
- Fender American Vintage II Stratocaster '61 Fiesta Red

Laatst gewijzigd:
- iConnectivity mioXL
- Steinberg Cubase Pro 13
- Arturia PolyBrute 12

boel patchkabels
net PWM Malevolent besteld op reverb. Je kan je al aan de hel verwachten, in combi met de metal fetishist van body synths :duivels:

AAA en AA batterijen voor de gear
19 inch thomann rack in hout van 10 units (zodat ik er gear kan in en vooral op zetten, dat kan niet met rack stands)
enkele adapters: jack jack vrouwtjes om te kunnen verlengen (soms is dat de snelste manier als ik bezoek heb en te lui en om 'waarom werkt dat niet in de patchbays als ik je inprik hier') en de kabel is te kort of t moet een 10m lange jack naar minijack zijn, je kent dat met die prullen, minijack = speelgoed
En nu maar hopen dat Thomann beide bestellingen morgen levert (kans is klein)

-Novation A-Station
-Novation Drum Station
-Yamaha Motif ES Rack

(plus enige accessoires om al dat moois een goede plek te geven: extra 19 inch rackje, 4x4 USB midi port, kabels.)

Audeze mm-500 (helaas wel een maand wachten omdat die niet op voorraad is. Geduld wordt op de proef gesteld)
maand wachten werd helaas nog langer. Gisteren binnen gekregen. Nog maar kort getest maar verwacht dat deze wel blijft. Erg mooi geluid. Veel detail te horen. Benieuwd hoe dit mijn tracks gaat verbeteren.

Zeldzame Stereo phasor SK 3002 (die kennen jullie vermoedelijk niet)
paar vellen met gekleurde ronde stickertjes om de patchbays te voorzien van kleurcodes
nieuwe betere kwaliteit stekkerdozen met voetschakelaar want de andere versie gaat stuk en dan gaat de boel niet meer aan.
Onderdelen om een oude drumbak zijn 7 segment displays te vervangen
desoldeer pomp

• Duimpje
Duimpjes: Vic
zeldzaam betekent niet altijd goed/gewild he, kan ook betekenen dat ze gewoon niet verkocht/gemaakt werden omdat het crap was/is :D

ook vroeger was er het principe van vraag en aanbod. dus als de vraag laag is, was het aanbod ook niet hoog.

maareh phasers wel altijd tof natuurlijk. phasers/flangers zijn ALTIJD nodig

Ik hoor dat t een franse kloon is van die heel geliefde flanger… mijn tech zei vanbinnen identiek (of zoiets) ik heb m trouwens gehoord. Daarom ging ik op zoek.

Als ze 500 gaan op reverb en ik heb m voor minder maak ik me weinig zorgen

GForce:
OB-1 / OB-E / OB SEM / MTRON MK II leuk prijsje voor me gemaakt 200EU :P
Ik heb nu alles van ze. Ik merk dat ik deze plugins het meeste gebruik, naast die van TAL en paar van Korg (M1/Wavestation/Triton) en een handjevol losse titels

Die Oddity3 en OSCar3 zijn echt supergaaf en die OBerheim lijn ook.

ARP2600(Nieuw in de KORG Collection).
Of het zoals het origineel klinkt dat weet ik niet, en dat kan me geen bal schelen, het sounds zeer goed.Nu tijdelijk korting.

Krijg binnenkort nog twee keyboards erbij in mijn studio, krijg ze gratis dus altijd meegenomen.

Back