Je laatste 3 aankopen??

Organ donor tubbutec voor de crumar performer

Behringer Odessey ( ja nu schrikte wel he)

Ehx clockworks. Was uit productie maar in Berlijn hadden ze er nog :)

Kan de Airwave ook je vingers per key tracken voor mpe?
Want dan word het wel heel interessant.
Lijkt niet echt duidelijk of de Airwave dat kan.

Kan de Airwave ook je vingers per key tracken voor mpe?
Want dan word het wel heel interessant.
Lijkt niet echt duidelijk of de Airwave dat kan.
ik denk het niet, wat ie doet is alleen 3 verschillende modulaties bedienen door verschillende hand bewegingen. Zeg maar nog extra MPE dimensies, maar niet polyfonisch. Tenminste, dat is wat ik uit de video haal op YT.

je ziet wel in 1 van die demo filmpjes dat de toetsen precies de vingers tracken.
Maar goed waarschijnlijk wil Roli natuurlijk niet zijn seaboard in de weg zitten en verwacht ik niet dat je bv polyfoon pitchbends ed kan doen.

Maar goed waarschijnlijk wil Roli natuurlijk niet zijn seaboard in de weg zitten en verwacht ik niet dat je bv polyfoon pitchbends ed kan doen.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit juist wel kan.. Seabord zitten ze daarmee niet in de weg want dat is gewoon een compleet ander product in een andere prijsklasse.
Ik ga er ook vanuit dat het echte geld wordt verdiend met software, ad-ons en preset packs etc.

@Jason31 @flyweight @San-Pierre

al in de Airwave thread geplaatst, er is er 1!, met de laatste update over Roli en de mogelikheden van Airwave;

2 handen, per hand 5 Midi CC (dus 10 bij elkander). etc. etc. nu ook windows, elk keyboard. etc. etc. dus 5 ekspressies, zijn 5 Midi CC's, per hand;

Wave Alchemy TAPEWAVE
Audiority Space Age 555
TAL Audio G-Verb

Back