klinkske
boeketje voor de vrouw
2 printplaten voor n drumcomputer mee te reviseren uit vervlogen tijden en shipping 
Prijs wil je niet weten.
Prijs wil je niet weten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor welke drum doos dan?2 printplaten voor n drumcomputer mee te reviseren uit vervlogen tijden en shipping
Prijs wil je niet weten.
Nice!! Uniek ding met HP en LP voor elk kanaal.. Concurrentie voor de X One 96Playdifferently Model 1
Polyend Press
Walrus Audio Meraki Delay
Laatste spulletjes voor de nieuwe liveset![]()

Ja is ondertussen een stuk afgeprijsd ja :-) Ik speel live geïmproviseerde muziek en ben een ADHD'er dus was vaak de draad kwijt welke filter van de Xone96 ik op welk kanaal had toegewezen.. Ik verlies in the moment dan het overzicht.. de filters per kanaal van de Model1 zijn zo overzichtelijk dan. En dan ook nog een fijne masterfilter om af te toppen. De drive per kanaal om hier en daar wat extra te geven, ook altijd erg wenselijk.Nice!! Uniek ding met HP en LP voor elk kanaal.. Concurrentie voor de X One 96
Nog steeds duur maar was dik 3k volgens mij?? Ik snap niet waarom meer fabrikanten van analoge mixers, stereo input kanalen met een Filter integreren.. Tegenwoordig is alles stereo..
Hoe ga je de effecten laten terugkomen? Ik vind 6 stereo kanalen gewoon wat te kort. Oh.. en waarom deze ipv de X One?![]()
Oh.. ja zo een 505 looper is dan wel een mooie tool en dient tevens ook een beetje als sub mixer natuurlijk.. maar wel uitkijken met feedback loops als je Cue's gaat routen naar de 505.. alhoewel.. in beperkte mate ook wel vet..Ja is ondertussen een stuk afgeprijsd ja :-) Ik speel live geïmproviseerde muziek en ben een ADHD'er dus was vaak de draad kwijt welke filter van de Xone96 ik op welk kanaal had toegewezen.. Ik verlies in the moment dan het overzicht.. de filters per kanaal van de Model1 zijn zo overzichtelijk dan. En dan ook nog een fijne masterfilter om af te toppen. De drive per kanaal om hier en daar wat extra te geven, ook altijd erg wenselijk.
De Polyend Press om alles een beetje in toom te houden.. ik speel nu een mengelmoes van akoestische instrumenten door loopers en fx heen (RC505MK2, Microcosm, H90) in combinatie met de Osmose. Ik speel met name in settings waar mensen aan het trippen/'reizen' zijn tegenwoordig, de Polyend Press geeft dan hopelijk net dat beetje controle. Ik heb thuis een Overstayer Modular Channel maar die ga ik niet meenemen 'het veld' in.
Er is dus ook een RC505mk2 bij waar ik 2 mics en de Osmose doorheen haal (de Osmose zit direct aan een H90 voordat hij de RC505 in gaat, dan kan ik per loop of spel een effect kiezen wat dan past). Ik gebruik dan de main/sub1/sub2 outputs naar de Model 1 voor 2 kanalen die loops afspelen en 1tje voor direct through. Dan heb ik er nog drie over. In de aux-sends heb ik dan de Meraki delay voor lekker psychedelische warmte en de Microcosm. Ik ben nog aan het plannen, ik wil misschien de 2e CUE gebruiken om direct naar de looper te zenden via de H90 zodat ik ook mijn zang en akoestische instrumenten en percussie kan gebruiken via de H90. Ik ben ook bezig om de Pulsar23 en Lyra8 erin te integreren voor wat donkere passages.. Ik had eerder nooit kanalen genoeg, maar in mijn nieuwe werk/setting is dit helemaal okay met name door de RC505 en de akoestische instrumenten.
Work in progress ;-)

Waarom horen we zo weinig demo's van de the pool?(eigenlijk niets).Is er iets mis met dat toestel?
Waarom horen we zo weinig demo's van de the pool?(eigenlijk niets).Is er iets mis met dat toestel?

Ik kan gelukkig multitasken, heb niets gemist.Je moet natuurlijk niet naar demo's kijken maar luisteren :-)

Arturia Keylab mk3 is ondertussen gearriveerd! Mooi ding en de integratie met zowel Ableton en hun eigen plugins is top! Er wordt ook automatisch gewisseld tussen DAW en plugins. Soms nog een beetje buggy met bepaalde plugins, maar heb te horen gekregen dat hier al aan gewerkt wordt. Kortom heel blij met dit ding!die keylab mk3 is wel een mooie, heb ik ook over getwijfeld, maar ik blijft het toch maar bij mijn supersmalle Korg Microkey houden (denk ik)

Jikes!Maar wat bleek...
Alle toeters en bellen op het apparaat werken alleen als je Rekordbox Core hebt en die kost 19 dollar per maand. Dat zeggen ze er dus nergens bij!Gevolg: je koopt een apparaat waarvan je de leukste functies alleen met een duur abonnement mag gebruiken.
Ik heb hem 2 dagen later teruggebracht.