Je laatste 3 aankopen??

Ik kocht onlangs een DJ-set, de Alpha Teta (voorheen Pioneer) GRV6. Dat is een fantastische midi-controller waarmee je o.a. stem kunt mixen en filteren.

Maar wat bleek...

Alle toeters en bellen op het apparaat werken alleen als je Rekordbox Core hebt en die kost 19 dollar per maand. Dat zeggen ze er dus nergens bij! 😮 Gevolg: je koopt een apparaat waarvan je de leukste functies alleen met een duur abonnement mag gebruiken.

Ik heb hem 2 dagen later teruggebracht.
Ai dat is zuur. Ik heb recent een NI S3 via marktplaats gekocht. Prima controller om setje op te nemen. Zit traktor bij en geen abo nodig.

Heel goed! Weg met die huur shizzle
Jikes!

Het is je reinste naaieritus van voorheen Pioneer. De verkoper was er ook niet blij mee en hij heeft meteen de hele handleiding doorgespit. Het staat dus nergens, alleen op de site als je een heel eind scrollt. En er zijn vast mensen die dan maar dat abonnement afsluiten, of het apparaat niet durven terug te sturen. Maak hem dan 200 euro duurder inclusief de volledige software.

Laatst gewijzigd:
Pioneer komt hier nooit meer binnen… en moest ik ergens dj en en t staat er breng ik mijn eigen shit mee of ze zoeken maar iemand anders
Lastig om ergens te draaien waar geen Pioneer staat. Is toch nog echt wel de standaard. Wat overigens gewoon fijn spul is om mee te draaien hoor vind ik.

Lastig om ergens te draaien waar geen Pioneer staat. Is toch nog echt wel de standaard. Wat overigens gewoon fijn spul is om mee te draaien hoor vind ik.

Ik kocht dat ding bij een speciaalzaak. Daar zei de eigenaar dat Denon al jaren beter en innovatiever is. Maar Pioneer (nu AlphaTheta) is de marktleider en ze kunnen kennelijk veel veroorloven. Hoewel de levering ook vaak slecht is en ze dit nu dit soort trucs inzetten.

Ik kocht onlangs een DJ-set, de Alpha Teta (voorheen Pioneer) GRV6. Dat is een fantastische midi-controller waarmee je o.a. stem kunt mixen en filteren.

Maar wat bleek...

Alle toeters en bellen op het apparaat werken alleen als je Rekordbox Core hebt en die kost 19 dollar per maand. Dat zeggen ze er dus nergens bij! 😮 Gevolg: je koopt een apparaat waarvan je de leukste functies alleen met een duur abonnement mag gebruiken.

Dat meen je niet… wat een atsers

Maar wat bleek...

Is er geen variant waar je usb sticks in kan stoppen?

Zijn er wel maar veel duurder. Pioneer ddj fix6 gt zou nog wel kunnen. Werkt niet met usb maar volgens mij geen noodzaak voor rbox abo @bombario

Ik ben nog op zoek naar een alternatief, dus dank voor de tip. Traktor tweedehands is misschien ook wel een optie.

Het mooie van de GRV6 is zijn prijs: 850 euro. Maar daar komt dus bijna 20 euro per maand bij en dat zeggen ze nergens šŸ˜†

Pioneer komt hier nooit meer binnen… en moest ik ergens dj en en t staat er breng ik mijn eigen shit mee of ze zoeken maar iemand anders
Ik zeg ook gewoon maak een technische rider. Meeste clubs hebben alles staan. Zeker als je met platen draait zou ik zelfde type naald en druk adviseren.

Heerlijk op gedraaid op die dure Pioneers die in clubs en festivals stonden.
Lekkere EQ's. :-)

Mc Millen K-board C, mpe controller. Hoop dat de USB host op de Buchla Easel hem detecteerd.

tweede Squarp Hermod
46hp case voor de hermod.
nep koeienhuid drum kleed voor in de studio/woonkamer
10m stereo kabel

Process Audio Ripple
Wave Alchemy Magic 7 (gratis) mooie Bricasti plug
NoiseAsh Backs EQ (gratis)
Inphonik PCM2612 Retro Decimator (gratis)
Aantal laptopstands bij BAX om controllers beter neer te zetten, hoop ik
USB B - USB C kabels
TieWraps

Komen binnenkort een Roland E15 en twee Behringer VP1's bij.

Back