Je laatste 3 aankopen??

UVI Falcon Expansion Atmospheric
UVI Falcon Expansion Organic Keys
UVI Falcon Expansion Inner Dimensions
UVI SweepMachine
UVI Dual Delay
Baby Audio Super VHS
Native Intrument Monark (gratis)
GForce Axxess (Gratis)
Steinberg Groove Agent expansion Bouncy Vibrations (gratis)

Erica synths Pico system III
ATtiny25
Heel veel op amps

Plus deze o.a.
IMG_6094.jpeg

Was die knas een 2ehandsje uit n NLse store? Dan was je me net voor 😁 waarvoor dank 🤑
Yep! Mooi prijsje en ook tevreden over de service van de winkel (gratis verzending terwijl er eigenlijk stond dat die alleen opgehaald kon worden). Ik weet nog niet of het een blijvertje op de lange termijn gaat zijn omdat ik al 4,5 jaar op de wachtlijst voor een Tilde Fjærlett sta. Die wil ik ook nog proberen en dan een keuze tussen de twee maken.

3x DIY Triple Fonitronik vactrol resonator euromodule van de 1977 Korg Ps3100 polyphonic modular
En nog zooi onderdelen.

Mac mini M4 pro(order).Voor m'n Logic pro en een paar soft synths te runnen.
Ik overweeg 'm ook sterk als nieuwe studio computer. Mijn huidige MacBook uit 2011 vind het steeds minder leuk wat ik van 'm vraag en begint steeds meer kuren te hebben. Alternatief is een Mac Studio, want de extra aansluitingen en de hogere memory bandwidth zijn misschien meer welkom dan zo'n ultrasnelle M4 (Pro) processor. Maar ik had gehoopt dat de Mac Studio wel flink in prijs zou dalen en dat is nog niet echt gebeurd. Keuzes, keuzes...

Ik overweeg 'm ook sterk als nieuwe studio computer. Mijn huidige MacBook uit 2011 vind het steeds minder leuk wat ik van 'm vraag en begint steeds meer kuren te hebben. Alternatief is een Mac Studio, want de extra aansluitingen en de hogere memory bandwidth zijn misschien meer welkom dan zo'n ultrasnelle M4 (Pro) processor. Maar ik had gehoopt dat de Mac Studio wel flink in prijs zou dalen en dat is nog niet echt gebeurd. Keuzes, keuzes...
Met de nieuwe M4 Pro chip in een schattige Mini kan je echt niets verkeerd doen. Deze zou zich op sommige vlakken kunnen meten met de M2 Ultra chip, maar hoe dan ook: beide chips zijn ruim krachtig genoeg voor audio werk.

- Nog een Chase Bliss Mystery Box
- Cableguys Complete Bundle (upgrade)
- Cableguys Kickstarter 2 (upgrade)

Ik heb eens geen synths, plug-ins of FX gekocht. Maar spulletjes voor een serieuze upgrade van mijn synth Pedalboard
  • MorningStar ML10X loop switcher
  • MorningStar MC6 Pro midi controller
  • Cioks DC-7 en Cioks 8 Expander voeding
Mijn oude pedalboard was gelimiteerd tot 1600mA en ook qua aantallen pedaaltjes. Nu heb ik 15x 660 mA. Ideaal voor digitale FX slurpers van Eventide, Hologram, Line 6, Chase Bliss etc. Je kunt bv ook 2 poortjes combineren en dan heb je dus 1300 mA. En mbt kabel management heb ik kabel begeleiders gekocht. Met de Morningstar loop switcher kun je mbv software en presets de volgorde van je pedaaltjes aanpassen, serieel en/of parallel schakelen. De MC 6 Pro is een midi controller voor program changes, realtime Midi CC messages etc.

Ik heb vandaag ook een paar kleine dingen gekocht. Geen korting.
  • Decksaver Roland Boutique Cover
  • Klotz MID-010 Midikabel 1 m
  • Restand Roland Boutique Stand
Ik hoop dat die standaard voor de Boutique hoog genoeg is om hem direct achter mijn Circuit Rhythm te kunnen plaatsen. Zo niet, dan moet ik gaan bedenken hoe ik die standaard een paar centimeter kan verhogen.

Back