Je laatste 3 aankopen??

@Pojo_del_Klojo Heel blij mee idd leuk om te horen :)
Ik heb deze ook vrij nieuw binnen:

image.jpg

Nou ik doe point to point experimenten en wat ik wil doorzetten Manhattan (deadbug) style opbouwen en via onderstaande video een link gevonden om die onderdelen te bestellen dus die zijn nu ook onderweg 🎉

AudioSwift AudioSwift - Trackpad MIDI Controller. eindelijk X/Y control voor mijn korg natives via mijn magic trackpad, tot 3 zones tegelijk als je wilt, beter
Kuassa Efektor Filtrator
Alyjameslab OBXtreme 3 (gratis update van v2)

Heel veel verkocht en voor mijn doen grote aankopen gedaan:

Mac mini M4 (geen pro) kom van een MacBook Pro 2012. Die trekt het nog best aardig met 16gb ram. Dus deze niet pro moet geen probleem zijn.

Slate vsx. Hekel aan de verkoop praatjes van Steven, maar toch geprobeerd en ik hoor echt beter wat ik aan het mixen ben.

Qu-bit Nebulae. Beetje balen na hun laatste module, aangezien het me vooral om de pitch en warping ging, maar langzaam op aan het gaan in glitcheb

Erica synths: Low pass filter-coupler-High pass filter combi
Presonus Atom aan 89€ bij Amazon
TD 3-MO

Ik heb Aliexpress en Temu van m’n telefoon gekregen maar dat is doorgeslagen naar Etsy.com

3x 19” Eurorack racks
1x Waveshaper
1x psychedelic cv module Tidbit’s pvp

Leuk dat er ook Nederlandse en Europese producten zijn zoals van TiNRs bijvoorbeeld. 🎉

Laatst gewijzigd:
Erika Synths 12V PSU voor mijn Syntrx. Geen idee waar de OG is....alles over hoop gehaald zonder sucess.
Korg Arp 2600
MC millen Kboard-C
tasty chips integral (convolver)

Ok ik ben wel is benieuwd naar de laatste 3 aankopen van iedereen voor de studio
Ik zal de aftrap nemen:

- Moog Source synthesizer
- Oberheim DMX drum machine
- Oberheim SEM (2 Voice) modification kit

Ben benieuwd naar de rest
Heb je die nog?

Idd.. dat dus..^^^

Het zullen iig niet zijn 3 laatste aankopen zijn geweest.. :D

Ik ken iemand die nog weleens contact met hem heeft. Is het een dringende vraag?

Laatst gewijzigd:
Idd.. dat dus..^^^

Het zullen iig niet zijn 3 laatste aankopen zijn geweest.. :D

Ik ken iemand die nog weleens contact met hem heeft. Is het een dringende vraag?
Nee,ik wilde mijn laatste 3 vragen stellen.🤝

Hier zit ik al minstens een week naar te loeren maar kan nog niet op de buy knop drukken 😂
IMG_1872.jpeg

PloyMax heb ik al van ze. Tussen die en Vital mis ik niet veel. En al helemaal niet nadat ik de sounds in de library van Logic Pro allemaal door spit met alle Logic synths (waaronder ook Alchemy).

Back