Je laatste 3 aankopen??

neem die producer edition dan die ernaast staat 79 en dan nog die forum korting (of GROUP) , heb je alle synths en orgels die z e hebben en alle goede synthfx die je zou willen de rest is meer voor akoestische opnames en bands enzo zoals die 1000 compressors en preamps die ze hebben

Ik heb er nog 299 voor betaald een half jaar terug ofzo, 79 + 10% korting is echt een steal, check de link die ik gaf voor de inhoud

Hier zit ik al minstens een week naar te loeren maar kan nog niet op de buy knop drukken 😂
Bekijk bijlage 3855926
PloyMax heb ik al van ze. Tussen die en Vital mis ik niet veel. En al helemaal niet nadat ik de sounds in de library van Logic Pro allemaal door spit met alle Logic synths (waaronder ook Alchemy).
Weet niet of ik het mag delen, maar als je in de UA online shop DEC2024 als coupon gebruikt, heb je 25€ korting. Weet niet boven welk bedrag, maar is meer dan de 9€ die je hier hebt!

prefect, mijn output is met 1000% gestegen

Ik ben ook iets minder creatief met patchable spul merk ik.. Het is wel een leuke reis enzo.. maar soms kom je ook gewoon niet op je bestemming en wordt je door 1000 andere dingen afgeleid..

Wat betreft aankopen van plug-ins.. ook mee uitkijken. Met GAS heb je de beperking met plaatsing en beschikbare ruimte.. dat is het gevaar met plug-ins een beetje.. je komt het nooit meer tegen.. :D Ik kwam laatst een VST aanbieding tegen (SSL Vocal Channelstrip..) en toen bleek ik het vorig jaar al gekocht te hebben via Plugin boutique.. :o:

Laatst gewijzigd:
Hier zit ik al minstens een week naar te loeren maar kan nog niet op de buy knop drukken 😂
Bekijk bijlage 3855926
PloyMax heb ik al van ze. Tussen die en Vital mis ik niet veel. En al helemaal niet nadat ik de sounds in de library van Logic Pro allemaal door spit met alle Logic synths (waaronder ook Alchemy).
Oh ik zie nu dat deze voor mij voordeliger is. Gezien ik Polymax al heb, krijg ik voor €8 minder de Minimoog, Opal en andere FX plugins (maar die boeien me echt niet). JRRshop.com | Universal Audio 1176 API 2500 Bus Compressor API Vision Channel Strip Avalon VT-737 Tube Channel Strip Brigade Chorus Pedal Capitol Chambers Capitol Mastering Compressor Century Tube Channel Strip dbx 160 Compressor/Limiter Electra 88 Vintage Keyboard Stu

Tubbutec organ donor voor de crumar performer, die werkt ook eindelijk want mijn tech had n paar zaken gemist die ik vond gisteren, woohoo. Midi stringer nu.
tubbutec unipulse (onderweg) voor mijn elka drummer one die anders stof vreet want ik wil m clock sync

Roland a880 want ik heb er nooit genoeg

Boel kabels van jack naar minijack, dit keer n kadootje ook voor n vriend die zulke kabels te weinig heeft en ik was ons gezoek in zijn studio beu 😁 15 a 20 tal want ik herhaal, die shit heb je nooit genoeg als je n boel cv.ocd’s hebt, ondanks ik probeer geen minijack zooi te kopen want speelgoed

MIDIfied Crumar Performer, lekker!!!! En reageert de Performer nu ook wat logischer op de frontpanel settings dan in het begin?

Tip: als je ooit het idee zou hebben dat hij wat minder lush klinkt dan in je herinnering maar verder werkt alles OK, dan is waarschijnlijk 1 van de 3 ensemble borden uitgevallen. In mijn geval hielp de 3 borden doorsolderen toen. Ik meld het maar omdat dit een subtiel defect is wat je zou kunnen interpreteren als gewoon een niet zo boeiend klinkende stringer.

Het volume van enkele parts is nogal zacht. Maar er zat n mod in vd tuningsknop en foto zegt genoeg, dat heb ik opgelost
IMG_2361.png

neem die producer edition dan die ernaast staat 79 en dan nog die forum korting (of GROUP) , heb je alle synths en orgels die z e hebben en alle goede synthfx die je zou willen de rest is meer voor akoestische opnames en bands enzo zoals die 1000 compressors en preamps die ze hebben

niet dat ik het nodig had, maar voor 61€ kon ik het niet weerstaan ;) bedankt voor de tip!

- Ableton Live 12 Suite.
- Novation Launchkey 49 Mk4
- OTO BOUM

De eerste twee zijn een poging om meer ITB te gaan doen, maar dan met een 'loop based' workflow.
Om te kijken of dat meer bij m'n DAWLess setup in de buurt komt qua jammen, inspiratie en directheid. (ivm Reason).
Ik vind het een leuke afwisseling, maar het is nog wel veel zoeken (logisch)

Die derde spreekt voor zich. Compressie, drive en een filter voor één of meerdere hardware instrumenten. Ik gebruik hem (nog) niet als master bus compressor (want ik heb geen master bus), maar ook dat kan nog komen.

Ja meer in de UAD shop starten ze al met een hogere prijs dan bij JRR he, dus veel verschil maakt het niet echt 😉
Bij JRR 39$ en bij UAD voor 42€
niet super veel hoger. Maar inderdaad, uiteindelijk bespaar je maar 7€ . Het is toch weer wat

Back