Je laatste 3 aankopen??

Wel,maar beter besteed aan de groove, wil het klein en eenvoudig houden.Zo zit ik altijd vrolijk aan m'n studio en begin ik direct te muzieken.☕
Ah ok. Dat snap ik wel. Ik zat destijds te azen op zo’n Udo maar heb er uiteindelijk toch vanaf gezien. Lijkt me een instrument dat veel aandacht vergt en dat wilde ik m’n andere synths niet aandoen.

Ah ok. Dat snap ik wel. Ik zat destijds te azen op zo’n Udo maar heb er uiteindelijk toch vanaf gezien. Lijkt me een instrument dat veel aandacht vergt en dat wilde ik m’n andere synths niet aandoen.
Enige nadeel dat een voordeel wordt.Je blijft maar aan de knoppen en schuiven poten en je komt telkens andere verassende geluiden tegen....Nu al een beetje spijt.Waarschijnlijk de desktop versie volgend jaar.

Enige nadeel dat een voordeel wordt.Je blijft maar aan de knoppen en schuiven poten en je komt telkens andere verassende geluiden tegen....Dat binaire geeft er een mooi cachet aan.Nu al een beetje spijt.Waarschijnlijk de desktop versie volgend jaar.

SSL SubGen
SSL Module8
SSL X-Gate
GForce Icondrum
Eventide DeBoom
Eventide Sheen

• Update naar Kick 3
  • Cyberdrive, onwijs fijne distortion plug-in.
  • Een verloopje (haaks) voor m’n headphone. Als linkshandige met de koptelefoon uitgang op links zat ik altijd te stoeien met de kabel en plug zelf die er uitstaken.

IMG_5971.jpeg

mooi haaks is niet lelijk

ow en net die Waldorf Blofeld gescored met 30EU korting omdat ik een serial had van een HW versie, lekkah

Udo Gemini.Terugkoop van mijn eigen Gemini.
Ik iets te vlug verkocht.Hij toch gaan voor een Moog Muse.
Iedereen weer tevree.
Of ik het weer verkoop?Nu geen spijkers op laag water gaan zoeken.

ik denk dat eerder die 3rd wave weggaat :)

CV.ocd voor de Minimoog en MS20. Als ik er ooit nog wat soldeermagie aan toevoeg.

Bult kabels om gebalanceerd te gaan.

Elka 144 analoge baspeNdalen. Om te MIDIficeren en misschien te modden.

Back