Je laatste 3 aankopen??

Ah, die Buchla connectors ken ik maar wist niet dat het Jamma was. Ik ken die dingen uit jaren 80/90 arcadekasten (Jamma staat voor Japanese Arcade Machines Manufacturers Association of iets van die strekking, een standaard om spel PCBs onderling uitwisselbaar te maken tussen verschillende kasten van verschillende fabrikanten).

Op Etsy is een dude die dat ook levert als je het nog interessant vind..

Nog een u67 1963 voor een stereo pair met powersupply en kabel.
Mullard EF86 UK made 1962.

Attachments

• IMG_4642.jpeg
    IMG_4642.jpeg
    44,9 KB · Bekeken: 84
GX-1
Neve melbourne (met 3115s)
studer u827 24track

geen slechte maand ;)
Wow, wat een aankopen! Daar kan ik alleen maar van dromen!

Mijn laatste 3 aankopen:
Een keyboardcase voor de Prophet-6
Arturia Polybrute 12
Dave Smith Poly Evolver (is nog onderweg uit Zweden)

Yamaha Montage M6,2dehands.Dit speelgoedje kon ik niet laten liggen, zeker voor een leuk prijsje.
Collega-muzikant speelde weliswaar mede een rol,die de M8 heeft aangeschaft.

Roland HS-10 (huis-tuin-en-keuken versie van de Alpha Juno 1) met Dtronics-controller
Matrix 1000 met Stereoping-controller
Plus: voornemens opnieuw een Pulse 2 te kopen, van Waldorf; die had ik eerder weggedaan vanwege de UI, maar met de Stereoping kan ik alle functies, zodra ik de knoppen aan de juiste CC-waardes heb gekoppeld, direct tweaken.

ff mijn Erica synth nog wat aan bijvullen geweest:

Black 3109 VCF/VCA
Black Mixer V2 x2
Black Multimode VCF
Black VCA V2

Hopelijk met die mooie prijsjes die ze laatst hadden! Moest me echt inhouden.
De stereo compressor lijkt me ook echt goed.

Koningsdag 2025 heeft mij een Kawai WK-40 opgeleverd voor 20 Euro, met voeding en ietwat vermoeide doos. Dat is een van Kawai's fullsize jaren '80 PCM keyboards met MIDI. Deze heeft daarnaast ook accompaniment (auto, maar ook bass), een drumcomputer, een joystick voor vibrato/pitchbend/duet (extra lagere noot als de auto-accompaniment actief is), en een 5000-noten sequencer aan boord. Wat een beetje vreemd is, is dat velocity op het keyboard maar 4 vaste waardes kan hebben, maar via MIDI IN alle waardes worden geaccepteerd (volgens de handleiding).

- asus pro-art creator 10G mobo z490, geen gezijk met thunderbolt meer.
- Dynaudio Focus 140 high-end speakers
- jazz en funk lp's, weather report, george duke, The Dave Brubeck Quartet - Red Hot and Cool LP, Blue Note Live At The Roxy
- riem voor tape loop tricks
- Osmose presets for Dawesome Myth.

UAD Studio Classics Collection (precies de dingen die ik nog niet in andere bundles had, nice)
GForce TVS Pro
Youtube Downloader turboboost key (om al die gare ouwe house en newbeat tracks eraf te trekken in TURBO mode)

Back