Je laatste 3 aankopen??

Nieuwe auto.Wat heeft dat nu met synth's te maken hoor ik je al denken....Op zoek naar koopjes.🛻

Nieuwe auto.Wat heeft dat nu met synth's te maken hoor ik je al denken....Op zoek naar koopjes.🛻
Ik kan deze aanraden: audiophile synth jonguh :)

Schermafbeelding 2025-05-14 om 21.09.21.png

-- Polyend Synth (nog niet helemaal over uit of deze blijft. Denk nu dat ik toch liever een Play+ wil)
-- Polyend Dreadbox Medusa (heel gaaf en veelzijdige synth. Maar moet er wel goed voor gaan zitten Geduld en de tijd nemen. Iets wat ik beide niet altijd heb 😅)
-- Arturia MiniFreak (Stellar) (Waarom oh waarom hier zolang mee gewacht !!! Wat een genot van een synth 😍)

Op de verlanglijst ... nog heel wat
-- Solar 42F (als ik zie wat anderen ermee doen, dan is dit helemaal mijn ding. Maar twijfel of ik het ook kan. En de prijs ...)
--Polyend Play+ ( deze gaat er zeker komen. En dan dus waarschijnlijk de Polyend Synth er weer uit)
-- Korg MS20 (mini ?) (beetje zo'n impiluls dingetje. Maar gebruikt voor de Citizen Sleeper soundtrack. En dat is exact de muziek die ik bv. ook wil maken)

Sequential Take5 - iets om de Roland hegemony te doorbreken,

Decksaver - als je dan tóch bezig bent! 😉

Nieuwe TRS kabels..

3 busboards waar aparte dubbele cv/gate aansluitingen op zitten. Blij mee
en die zelfgemaakte oldskool Oscillator die hier op het forum te koop stond.
En nog meer diy dingen maar geen groot spul verder.

Deze keer 2x mijn laatste 3 aankopen....

Erica synths 2x84HP Aluminium Skiff Case (K*T!....daar gaan mijn goede voornemens om niet meer uit te breiden in het Eurorack Formaat)
AtoVproject LX-euclid sequencer
Winter Plankton Zaps
Xaoc Devices Warna II + Black Faceplate
4 HP blank panel met Bitwig Logo

Native Instruments Kontakt 8
Native instruments Komplete Select Beats
Heel wat Play Selection uitbreidingen voor Kontakt 8

Pixmy MP20 keyboard
Ukelele (gekregen van bewoner zorgcentrum)
Mondharp

- Soundtoys Spaceblender (freebie)
- AIR MPC Instrument Bundle
- Elektron Syntakt

Back