Je laatste 3 aankopen??

Oogsnoep voor de cirklon, en n tas
IMG_3507.jpeg

W.A. Production DeRes
W.A. Production Detroubler
Shy Audio 90s Dynamix
Shy Audio 90s Channel

En bevalt ie?

Dat zal de tijd moeten leren.
De eerste indrukken zijn zeker positief!
Hij klinkt lekker en de bediening lijkt ook goed te doen, maar zoals wel vaker bij de komst van iets nieuws komt het op een moment dat ik druk ben en weinig tijd er echt in te duiken.

Dat zal de tijd moeten leren.
De eerste indrukken zijn zeker positief!
Hij klinkt lekker en de bediening lijkt ook goed te doen, maar zoals wel vaker bij de komst van iets nieuws komt het op een moment dat ik druk ben en weinig tijd er echt in te duiken.
:okdan:
Qua bediening ziet ie er veelbelovend uit. Als de klank ook goed is kan ik me voorstellen dat ik deze nog wel een keer zal aanschaffen.

Strymon Cloudburst plugin - na urenlang vergelijken met combinaties van Blackhole, Valhalla Shimmer en Supermassive, UFX-Reverb en epicCLOUDS

M-VAVE SMK-37 PRO - preset Dexed synth in een minikeyboard, je kunt DX7 syx banken laden. Goede kwaliteit minikeys met velocity, stevige rotary knobs, verlichte rubberen drumpads met velocity en aftertouch, heel scherp en leesbaar kleurenschermpje, pitch en mod wheels, wired en bluetooth wireless class compliant MIDI en audio interface, oplaadbare batterij, USB-C, mini MIDI-out, sustain of expressie pedaal input, filter met frequentie parameter, distortion, delay en reverb (beiden enkel met instelbare mix), sequencer, arpeggiator, chord memory. Alleen de faders voelen supercheap. €80 op ali :dubbel:

Behringer June-60 v2

Akai Rhytem Wolf! Yes eindelijk!
3x r-core 5w transformers 15v-0-15v
Potentiometers

• Duimpje
Duimpjes: Nap
De strijd van the low cost drumdozen is aan! Wolf VS Drumlogue VS Uno Drum

Behringer Pro VS Mini weer in de stal.

Arturia MIX: Drums
Sjerry Audio ODC 2800
Gforce Halogen FM

- Behringer Wing Compact