Je laatste 3 aankopen??

Don solaris patches en 2 eproms met de laatste versie voor mijn 2 quadraverbs

Hka kit met midi voor drumulator. Zo krijgt ie 8 drumkits. Hopen jullie die ‘Shout’ snare al met massive distortion? Ik wel

Display kit voor de esq1 want die lijkt dood

Audio Hertz AC 1
Audio Hertz FAN multi mod
Audio Hertz VHS

De afgelopen drie weken:
Groove Synthesis 3rd Wave
Behringer LmDrum
Korg 700FS

Roland TR-707
Casio MT40
Roland TR-909 VST

V76/80
Kabel power
Lood als shielding.

Jullie zijn loodomoudijzer. Wat een gezeur weer.

Gewoon benieuwd waar je het voor gebruikt. Lood is niet het beste materiaal om strooivelden me trgen te houden. Misschien wel om geluid binnen of buiten te houden.

Alles van metaal houd meer negatieve freq tegen dan geen.
IMG_5580.jpeg

Benidub Bundle

-spring galm veer
-digital echo
-spring amp III
was interessanter om nieuw te kopen dan 2ehands set... want korting en gratis verzend.

dub baby dubbbbbbbuhhhh

ik kon nog 5% korting krijgen als ik n bankoverschrijving zou doen maar ik vertrouwde het niet, het adres was van n WISE kantoor in België en de zaak zit in Spanje. paypal dus :)
Beter dub then sorry

• Superlative SB01
  • Analog Four MK2 (grijs)
  • Analog Rytm MK2 (grijs)
Heel blij met alle drie, zeker in combinatie met Overbridge. Het scheelt zóveel inputs en kabels! Jammer dat het nog geen universele standaard is, waardoor je alle synths digitaal zou kunnen integreren zonder aggregated device te hoeven maken.

KRISCHER MS-20 filter, V2.0
8bitMansed Enveloppe (2e)
Chinese vervanger voor TRAKO TEN-5 1223

Laatst gewijzigd:
Ik kon nog 5% korting krijgen als ik n bankoverschrijving zou doen maar ik vertrouwde het niet, het adres was van n WISE kantoor in België en de zaak zit in Spanje. paypal dus :)
Beter dub then sorry
Ik heb ook een Wise account met een Belgische IBAN. Er was in ieder geval voor mij geen mogelijkheid om er 1 in een ander land te krijgen. En ik woon in Canada. Ik had dit voorheen ook voor mijn eigen Canadese bedrijf (welke niet meer bestaat).
Het feit dat een wise IBAN Belgisch is, is wat mij betreft dus geen rode vlag.

Dual Phase een paar weken op moeten wachten maar.........de moeite waard.
Stylophone CPM DS-2 en Soma Rumble of Ancient Time.
P1340187.JPG

Attachments

• 17612265_800-2801283901.jpg
    17612265_800-2801283901.jpg
    60,2 KB · Bekeken: 67
  • P1340190.JPG
    P1340190.JPG
    162,5 KB · Bekeken: 72
Laatst gewijzigd:
Ik heb ook een Wise account met een Belgische IBAN. Er was in ieder geval voor mij geen mogelijkheid om er 1 in een ander land te krijgen. En ik woon in Canada. Ik had dit voorheen ook voor mijn eigen Canadese bedrijf (welke niet meer bestaat).
Het feit dat een wise IBAN Belgisch is, is wat mij betreft dus geen rode vlag.
Het probleem was mijn bank. Ik moest adres gegevens invullen van de ontvanger (wise adres dus) en ik had geen veld voor verdieping 3

Back