vinnieq
Lidl
Hoe klinkt die Stylophone?Dual Phase een paar weken op moeten wachten maar.........de moeite waard.
Stylophone CPM DS-2 en Soma Rumble of Ancient Time.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe klinkt die Stylophone?Dual Phase een paar weken op moeten wachten maar.........de moeite waard.
Stylophone CPM DS-2 en Soma Rumble of Ancient Time.
Hoe bevalt die god particle?Software weer wat aangevuld:
Fabfilter pro-c 2
Fabfilter pro-r 2
Cradle The God Particle
Heel goed. Zag een podcast waarin tip kwam om direct al op de master te zetten bij start van track (met limiter uit). Zo gebruik ik hem ook en dat bevalt goed.Hoe bevalt die god particle?
Heel goed. Zag een podcast waarin tip kwam om direct al op de master te zetten bij start van track (met limiter uit). Zo gebruik ik hem ook en dat bevalt goed.
Ja zeker een aanrader. De korting is tot en met vandaag volgens mij. Als je de website even open laat staan krijg je pop-up dat als je inschrijft voor de nieuwsbrief dat je dan 10% korting krijgt.Ah ja, dat hoor ik wel meer dat men er zo mee werkt. Ben er ook wel door geïntrigeerd.
Vet, vet, modder vet, heerlijke klank en mogelijk heden. Zoek maar eens op het net.Hoe klinkt die Stylophone?
Vet, vet, vet, tis een blijvertje.Bouwkwaliteit is super geen wiebelende knoppen, behuizing metaal front, stevig kunstof, 7 verschilende patchkabels + batt. (kan ook gewoon met adapter)Hoe klinkt die Stylophone?
lekker he die 700(F)S2e Korg Minikorg 700fs.
Zo ken ik een beetje de Maxikorg nadoen.
Verder nog wat eurorack modules.
Als je ergens een instelbare delay op 1 vd 2 MIDI kanalen kan instellen, kan je de Maxikorg "attack patch + sustain patch" nadoen. Dat kan eventueel ook redelijk door de sustainpatch een trage attack te geven.2e Korg Minikorg 700fs.
Zo ken ik een beetje de Maxikorg nadoen.
Verder nog wat eurorack modules.
Mijn laatste 3 aankopen zijnOk ik ben wel is benieuwd naar de laatste 3 aankopen van iedereen voor de studio
Ik zal de aftrap nemen:
- Moog Source synthesizer
- Oberheim DMX drum machine
- Oberheim SEM (2 Voice) modification kit
Ben benieuwd naar de rest