Je laatste 3 aankopen??

Voordat ik deze gekocht had heb ik alle starters alternatieven geprobeerd, echter was een gloednieuwe B3 beter als in alle opzichten als een 30+ jaar oude u1, en natuurlijk de levendige handel in oude yamah’s geeft me beperkt vertrouwen. Maar een nieuwe B3 is zeer betaalbaar voor een nieuwe piano en een U1 uit 1980 kost vaak nog €5000. Het silent systeem is het grootste voordeel, je voelt deze niet in de toetsen en hij klinkt goed, er zitten meerdere instrumenten in en wat ritmes die je volgen. De midi is zowel draadloos als via usb en werkt super met mijn ipad. Nog nooit midi met andere hardware gebruikt dus daar heb ik geen mening over. Het geluid zelf is persoonlijk maar het is voldoende voor een piano die goed aanvoelt en warbij ik nog jaren de grenzen niet zal
Moet hem overigens wel 3 keer per jaar laten stemmen, maar begreep dat dit bij nieuwe piano’s normaal kan zijn en lkan aan mijn huis liggen. Mocht je specifieke vragen hebben stuur maar een berichtje

Ik heb een Elektron Analog MK1 gekocht heeeeeeel veel synth voor niet zoveel geld, 😊 en een controller voor een prophet 5 vst en een korg sq1.
de Analog 4 is een blijvertje die andere 2 ben ik nog niet zeker van.

Jimi zou als hij nog leefde nu 83 jaar zijn.
Het gaat denk ik over een Dunlop/MXR pedaal van 13 jaar geleden.

Laatst gewijzigd:
Zo eentje is het, zal inderdaad van 13 jaar geleden zijn:
1758374759751.png

1758374886712.png

3 paar dikke sokken.
De herfst komt er aan en ik heb behoorlijk wat buitenwerk.

Qua keyboards moet ik zeggen dat ik nu zeer tevreden ben met mijn huidige setup.
De laatste aanschaf was een Behringer FX2000 om te gebruiken met de UB-Xa en een nieuwe pianobank. Een fijne combi naar mijn mening.

alles voor mij Eurorack
  • Ensemble oscillator van 4ms; super ding met behoorlijk wat sweet spots
  • 2HP USB-C power supply van wgd; ;een pcb met frontpanel; kan ik een kleine rek naar buiten nemen en voeden met een meerdere 5 V Powerbank (tbv slimfoon)
  • Tuner van David Haillant; ook ff solderen, lekker groot display i.t.t. Disting 4 die ik nu ook als tuner gebruik. Jammer dat deze Tuner geen octaaf aangeeft.

Slechts 1 aankoop dit jaar: De Behringer DeepMind 12. Ben er tevreden mee. De keys spelen lekker weg en het is voor mij de 1ste analoge synth die ik ooit gehad heb. Vind het allemaal erg gaaf klinken (ik ben dus nog niks gewend...)

Was niet echt aan het kijken voor een nieuwe synth maar een goede deal voor een Prophet 5 rev 4 keys kon ik niet laten gaan. Qua looks een van de mooiste synths vind ik en de sound mag er ook zeker zijn. Verwacht dat deze blijft en de prophet 6 er dan uit kan.

KLARK TECHNIC BBD-320 (van Forumlid overgenomen)
Roland A880 Midi Patcher/Mixer
DecadeBridge Triad Drone/noise synth.

Back