Je laatste 3 aankopen??

Boss Katana 100 gen 3
Casio Privia PX 6000
Kurzweil K2088 die ik niet kon laten liggen bij Bax als b stock met korting:D

Moog sub 37
Ferrofish Pulse 16 MX
RME Madiface USB
Zodat je 32 ADAT channels, via de 4 afzonderlijke ADAT inputs op het toestel, en de 16 analoge channels kan samenvoegen zodat je in totaal 48 channels ter beschikking hebt over madi, zeker? :D

Mooer ocean machine.
P1350023.JPG

Roland M-160 II line mixer (lang naar gezocht)
Screenshot 2026-03-12 at 18-44-36 ≥ Te koop Roland M-160 II Line Mixer — Synthesizers — Marktp...png

Berhinger Crave

Laatst gewijzigd:
Boss ce 300

Boek dat hier niet werd beschreven

Matthias Fuchs Vintage FX

Ik probeerde nog aankopen te doen maar de verkopers deden niet mee

Roland M-160 II line mixer
Is er een reden waarom je specifiek voor die gegaan bent? Ik ben voor (twee stuks) M-16E gegaan, dus met equalizer. Bij mij zijn het mijn hoofdmixers, dus wat EQ erop is soms wel welkom.

Veel plezier ermee, en lekker die inputs in het oranje jagen!

Is er een reden waarom je specifiek voor die gegaan bent? Ik ben voor (twee stuks) M-16E gegaan, dus met equalizer. Bij mij zijn het mijn hoofdmixers, dus wat EQ erop is soms wel welkom.

Veel plezier ermee, en lekker die inputs in het oranje jagen!
Vooral vanwege de kleine ruimte die hij als sub mixer in neemt, van daar gaat de out naar de Allen Heat GS3 waar de instrumenten die wel een equalizer kunnen gebruiken op zitten.

Attachments

• OIP-3652982513.jpg
    OIP-3652982513.jpg
    24,6 KB · Bekeken: 30
Ah ik zie nu ook dat die 4U zijn. Mijn jongens zijn 6U, dus toch weer een eind groter. Als hij verder even goed is, ga je er veel plezier aan beleven!

Twee digitale microscopen, eentje voor onderweg en eentje voor het maken van cd-hoesje, de fotos dan.

Ik bedoel waarom je 2 microscopen hebt ipv 1. Of zijn het 2 verschillende modellen?
De ene vergroot tot 60x, de andere van 200 tot 1000x.

Ah op die manier. Dus jouw albumhoesjes zijn dan microscoopbeelden? Cool! 8)
Bij het eerste deel van Micro Macro waren het ook beelden van macro en micro opnamen. En wellicht ga ik meer beelden gebruiken voor komende projecten.

Mooer ocean machine.

Roland M-160 II line mixer (lang naar gezocht)Bekijk bijlage 3871362
Berhinger Crave
Echt zó jammer dat dit soort mixers (en bijv. de Mackie LM3204) niet meer gemaakt worden, behalve dan óf met te weinig kanalen (Tascam LM-8ST en misschien de Samson SM10), óf kneiterduur (kan 'm niet meer vinden, was ook niet te koop bij de bekende Europese winkels) óf budget (Omnitronic, Behringer).

Back