Je laatste 3 aankopen??

Ik heb jaren zon M-480 gebruikt als submixer on mijn analoge drums te summen naar 8 sub-bussen/outs, ging percies ermee met die aux en subs en met die a en b input die je allebei tegelijk kon afluisteren en routen, was dat ding perfect voor.

Leica Q camera

Nog een camera, en uiteraard een dikke lens 28mm 📸

Met andere woorden, veel te druk bezig met fotograferen in 🇭🇺 ipv herrie maken…. Mede daarom geen inzendingen gedaan voor de SF competitie.

Ben jullie niet vergeten maar heb gewoon een andere creatieve hobby gevonden wat de benenwagen laat gebruiken en meer frisse buitenlucht garandeert.

Attachments

• IMG_5859.jpeg
    IMG_5859.jpeg
    179,9 KB · Bekeken: 41
1. SCSI-verlengkabel (om m'n BlueSCSI aan te sluiten)
2. 4MS Triggered Stereo Sampler (was op zoek naar een eurorack sampler, vond PRECIES wat ik wilde hebben)
3. Befaco Oneiroi (echt heel blij mee dat ik die gevonden heb!)

Nu moet ik maar 's ff stoppen me kopen en muziek gaan maken!

Weinig synths en productie materiaal maar hier ga ik zeker plezier mee hebben:

Daslight DVC Gold
APC mini MK2 (voor bovenstaand soft- hardware DMX pakket aan te sturen)
Rane Control One (Yes!! Virtual DJ control support on its way). En ook nog 250€ eraf dankzij TONELOVE :halleluja dat maakt de misser met de AnkerNederland Scamsite meer dan goed. :)
Sennheiser XSW IEM Set B-Band (na wat schuiven in mijn liverackje gaat het passen)

Laatst gewijzigd:
Besloten op de valreep nog even gebruik te maken van die Tonecontrol kortingscode en een controller te kopen. Kan ik direct weer ondervinden of de bezorging via PostNL nog steeds even ruk is - om de een of andere reden kon ik geen enkel bezorgpunt in mijn buurt selecteren, terwijl er iets van drie in het nabijgelegen winkelcentrum zijn.

Ik heb jaren zon M-480 gebruikt als submixer on mijn analoge drums te summen naar 8 sub-bussen/outs, ging percies ermee met die aux en subs en met die a en b input die je allebei tegelijk kon afluisteren en routen, was dat ding perfect voor.
En de M-16E mixers (M480 en M160 misschien ook) zijn voorzien van doorlusjacks (gewoon jacks, niks proprietary) zodat je met 2 exemplaren handig en compact 32 kanalen hebt. Lekker full blown kwalitatief analoog mixen zonder gigantische tafel in je hobbyhokje. Ik hoop dat de mijne nog heeeel lang meegaan want vervanging is inderdaad niet triviaal.

Eindelijk de Elysia Xmax ontvangen (geduld werd op de proef gesteld) maar eerste indruk is erg goed.
Nieuw beeldscherm
Apple Magic Trackpad 2 zwart

Besloten op de valreep nog even gebruik te maken van die Tonecontrol kortingscode en een controller te kopen. Kan ik direct weer ondervinden of de bezorging via PostNL nog steeds even ruk is - om de een of andere reden kon ik geen enkel bezorgpunt in mijn buurt selecteren, terwijl er iets van drie in het nabijgelegen winkelcentrum zijn.

Hoop maar dat je het bestelde pakket hebt ontvangen inmiddels.. bij mij was het er dinsdag. Ik merkte dat ik ook niet direct de post.nl punten in mijn omgevingkon kon selecteren toen ik bestelde.. iets met locatie instellingen geloof ik. Ik heb het daarna wel kunnen aanpassen naar een punt in mijn buurt.

Met Post.nl doe ik alleen nog maar bezorgpunten. Vorige pakket wat ik aangetekend verzond was op een random adres, een straat verderop afgeleverd. Getekend en wel. Gelukkig woonde er iemand die het na ruim 'n week toch maar even is gaan langsbrengen naar de geadresseerde maar toch.. de onzekerheid en het wantrouwen wat er ongewild toch ontstaat.

Op een post.nl punt moet je je legitimeren, iets wat met onder rembours niet het geval is.

Hoop maar dat je het bestelde pakket hebt ontvangen inmiddels.. bij mij was het er dinsdag. Ik merkte dat ik ook niet direct de post.nl punten in mijn omgevingkon kon selecteren toen ik bestelde.. iets met locatie instellingen geloof ik. Ik heb het daarna wel kunnen aanpassen naar een punt in mijn buurt.

Met Post.nl doe ik alleen nog maar bezorgpunten. Vorige pakket wat ik aangetekend verzond was op een random adres, een straat verderop afgeleverd. Getekend en wel. Gelukkig woonde er iemand die het na ruim 'n week toch maar even is gaan langsbrengen naar de geadresseerde maar toch.. de onzekerheid en het wantrouwen wat er ongewild toch ontstaat.

Op een post.nl punt moet je je legitimeren, iets wat met onder rembours niet het geval is.
Pakket is op de juiste dag op het juiste adres afgeleverd...alhoewel het ook mogelijk is dat na de grote laatste misser* van PostNL er een aantekening bij mijn adres staat o.i.d.

* pakket op volledig verkeerde adres gedumpt omdat de bezorger blijkbaar alleen naar het land van herkomst had gekeken, en uiteindelijk bij mij afgeleverd door de ontvanger omdat PostNL te incompetent was om aan de bezorger (die geen Westerse taal machtig was:kont:) uitgelegd te krijgen dat hij het ding terug moest halen...

Zodat je 32 ADAT channels, via de 4 afzonderlijke ADAT inputs op het toestel, en de 16 analoge channels kan samenvoegen zodat je in totaal 48 channels ter beschikking hebt over madi, zeker? :D
Op dit moment heb ik mijn Focusrite Scarlett 18i20 en OctoPre via ADAT 1 en 2 48Khz aangesloten op de Ferrofish. Dus nog 32 kanalen over op 48 Khz.

Op dit moment heb ik mijn Focusrite Scarlett 18i20 en OctoPre via ADAT 1 en 2 48Khz aangesloten op de Ferrofish. Dus nog 32 kanalen over op 48 Khz.
Gebruik je de 18i20 alleen als audio I/O of gebruik je daar ook de MIDI van?
In dat laatste geval: ontstaat er dan geen conflict tussen de audio-kanalen van de 18i20 over diens USB en diezelfde kanalen via de Ferrofish?

1. SCSI-verlengkabel (om m'n BlueSCSI aan te sluiten)
2. 4MS Triggered Stereo Sampler (was op zoek naar een eurorack sampler, vond PRECIES wat ik wilde hebben)
3. Befaco Oneiroi (echt heel blij mee dat ik die gevonden heb!)

Nu moet ik maar 's ff stoppen me kopen en muziek gaan maken!
Kak... ik kon het weer niet laten.
Na de Oneiroi toch ook nog een Korg SQ-1 sequencer en een Korg Opsix module op de kop getikt.

Back