Je laatste 3 aankopen??

1: Kawai 100f
2: Wat snoertjes
3: Sony TC-850 Taperecorder met bandecho!

Attachments

• sony tc850.jpg
    sony tc850.jpg
    71,7 KB · Bekeken: 101
Net gekocht (vandaag bezichtigd & af te halen komende week):

Soundtracs SOLO Logic 32ch mengtafel.

(ééééééééééééindelijk een weliswaar oude - alhoewel gereviseerd eind 2003 - maar stevige mengtafel)

1. Behringer UB2222FXPro 16 kanaals stereo mixer met ingebouwde effectprocessor
2. Yamaha DX200 Synthesizer module
3. Creative Prodikeys DM keyboard.:D

Korg Z1
JP8080
Darkstar XP2 (èèn dezer dagen in de brievenbus)

(+ een zwevende bestelling ergens op het www van 1 Rozzbox synthesizer - deze zomer meneer Kilian??...)

Ben onderhand synthverslaafd :mega:

Mmm, waar waren we?

-Audiophile 2496 (eindelijk 'n degelijke audiokaart... softsynths zonder 100 ms. latency, ken dah dan? ;))
-Eminent Theatre 310 Unique (paar weekjes geleden. what can I say... ik ben blij!)
-Elektro Harmonix Small Stone phaser (USA edition).

Leuk detail: toen ik bestelde koste die Small Stone 75 Euro bij Thomann.
Kijk ik vandaag m'n orderbevestiging na: kost-ie opeens 205 Euro, dankuwel alstublief! :confused:
Het mooiste: ze snappen na 'n mailtje nog steeds niet dat dát wel erg duur betaald is!
(kijk maar eens, de pagina staat er nog: hier) :D

Iedereen is weer lekker bezig. Ik kan zelf volgens mij ook elke week een nieuw lijstje neerplempen :D

Ik heb net een K3m gekocht en aan het eind van deze maand help ik Leo van z'n MF101 en Filtered Coffee af. Die heb ik dus eigenlijk al gekocht, maar die moet ik nog betalen :yamaha:

Maar goed, dat telt dus eigenlijk niet. Dan heb ik net voor die K3m ook een Casio VZ10m en een Mackie CR1604 voor in m'n rack geregeld. Ik heb alleen geen geld meer voor de kabels om de boel aan te sluiten :bekdicht:

Ja, ik ben weer lekker bezig... :stupid Het is een ziekte zegt m'n psychiater 8o)

Korg PS 3100 (ik heb nu mijn 3 analoge droom synth's tesamen)
Yamaha EX5r
Nordrack 2

Origineel geplaatst door Chinetti
Inmiddels ook weer aardig wat aankopen verder, dit zijn de laatste 3:

- D&R 900 (van n0_key)
- DOD FX25 (van de Bunker Head Quarters)
- Yamaha DX 7 (van dj_conflict)

Ben nog steeds opzoek naar een D&R stereo compressor, dus als iemand er van ééntje af wil... Dan hoor ik dat graag.

Hola, niet van deze n0_key toch zeker...??? Of bedoel je dat je het ding gekocht hebt met mijn geld? :D

Hoewel ik in alle toonaarden matiging propageer ben ik gisteren gezwicht voor
een kek WEM Westminster buizenversterkertje (met mullards erin - total geil!)
en kwam ik vandaag zo'n mooie gebalanceerde krachtstroomvoeding tegen voor zo'n
totale weggeefprijs (nieuw) dat ik toch maar gezwicht ben. Ik moet nog wel zien
dat deze laatse deal doorgaat, maar dan hebben we wel de schoonste en elegantste
krachtsiroop in mijn studiootje, dat de ruisvloer toch wel met zo'n 10 à 12 db naar de benedenburen
verhuizen moet. En minder problemen op de aarde.
Versterkertje miste een stekker en de jack ingangen waren beetje lam; 15 minuten werk en toch
weer 85 Eurootjes van de prijs weten te pingelen (eindstand € 115.00). Niet gek voor een point-to-
point buizenbakje. Nu nog een nieuw Elkootje en hij kan zo achter op de fiets naar de sessie.
Mensen, doe het zelf, anders doet een ander het.

Voor even gelukkig,
ISPdeRuiter - de paradox is vleesch geworden; rund wel te verstaan.;)

Vandaag juist mijn Waldorf Q ingeruild voor een Acces Virus Indigo1 ( + 250 eurietjesontvangen)

Voorlopig is het genoeg geweest.

Mijn voorlaatste aankoop de QS-300 ( schitterende workstation), is door de schuld van de TGP, gewoon nutteloos.

Ik heb het nog niet in orde gekregen: geloof mij Kafkaiaanse toestanden!!!!

Omdat zij bijna 5 weken niemand sturen om de schade vast te stellen, moet ik nu horen,: ja maar.. dat had je dadelijk moeten melden, misschien heb jij die laten vallen.

Ik zoek wel een kapotte QS-300 en vervang zelf de randen en de diskdriver.

Ik zweer het je... mijn bloed kookt nog steeds.

Tip: NOOIT iets moois met de post meesturen of laten opsturen, voor een paar eurotjes meer vraag je UPS of DHL en die weten wat zij doen.

Take care

EF

Mijn laatste drie aankopen:

- Een strippenkaart met 45 strippen
- Bij de automatiek op station Hoofdorp een gehaktstaaf
- Een enkele reis Hoofdorp - Nieuw Vennep

Back