Je laatste 3 aankopen??

laatste drie aankopen

laatste drie aankopen

Roland E86
Roland G-800
Roland SC-155

en daarvoor een Roland E15, en nu sparende voor een RD-700 :walker:

Origineel geplaatst door sander
Hee Smackos, moet je de gearfreaks hier niet even jaloers maken met je nieuwe aanwinsten. ;)

Da's toch de hele opzet van deze thread?! Patsen met nieuwe gear?!

Maar goed:
1) Boss BR1600cd
2) Klotz Gitaarkabel
3) Plectrums (3x)
4) doos CD-RW's

Rest van 't boodschappenlijstje is te bevragen via mail.

Origineel geplaatst door Zoidsity
Da's toch de hele opzet van deze thread?! Patsen met nieuwe gear?!

Maar goed:
1) Boss BR1600cd
2) Klotz Gitaarkabel
3) Plectrums (3x)
4) doos CD-RW's

Rest van 't boodschappenlijstje is te bevragen via mail.

Patser :dubbel:

:D Ja hè?! 3 plectrums van tochwel €0,50 per STÙK!!!

Ik kan me niet herinneren wat er voor kwam, maar m'n laatste studiogerelateerde aankoop was een Alesis Ion.. and I'm loving it :).

1 Behringer BCR2000 en omdat je daar als standalone niet zoveel aan hebt verder ;)(geeft niet veel geluid)
2 een G2 engine om de behringer te complementeren.
3 Laatste aanschaf waar ik heel blij mee ben: ableton Live 1.0 (legaal wel te verstaan). 2e hands voor weinig. Miisschien binnenkort upgraden als 4 bugvrij is enzo....

1. Roland D110 synthmodule
2. Korg EA1mkII synthmodule (binnenkort binnen)
3. Yamaha RX8 drumcomputer (binnenkort binnen):D

Origineel geplaatst door phochos
1. Roland D110 synthmodule
2. Korg EA1mkII synthmodule (binnenkort binnen)
3. Yamaha RX8 drumcomputer (binnenkort binnen):D
Toch nog steeds last van het koop virus ondanks je aankondiging pas geleden dat het nu echt afgelopen moest zijn ivm de kosten.

Ik denk dat dit echt nooit meer veranderd bij je. Jij hebt elke maand een andere studio. :)

Origineel geplaatst door omc
Toch nog steeds last van het koop virus ondanks je aankondiging pas geleden dat het nu echt afgelopen moest zijn ivm de kosten.

Ik denk dat dit echt nooit meer veranderd bij je. Jij hebt elke maand een andere studio. :)

Ja omc,

Ik ging vandaag even langs bij Rockpalace om een bestelde handleiding te halen en zag dat er een summersale bij Rockpalace was, dus dan kijk je automatisch even rond. Zag een Roland D110 en een Korg EA1mkII staan, dus heb ik die genomen. Omdat de Korg EA1mkII even niet meer op voorraad was, is die besteld. De Yamaha RX8 komt van Space Robot, heb hem van hem overgenomen.

Inderdaad, het virus zal niet snel overgaan. Maar ik doe nu alleen nog maar kleinere aankopen van niet al te duur, zeker geen grote keys of synths meer.

Phochos:D

Laatste aankoop: Jomox Airbase
Ronduit VET! Ik had niet verwacht dat ie zo divers zou klinken. Alleen de 10 outputs vind ik wat veel.
Dus er komt wel een keer een andere mixer vrees ik :(.

-C-

Back