Waarom zou dit slecht zijn?
Ik heb voor de grap eens "koningspythons" opgezocht via marktplaats en blijkbaar is daar nog een grotere handel in, dan in synths
Dacht niet dat koningspythons beschermd waren, inderdaad. Een vriend van me heeft ook een koningspython gehad (aptly named "Sneek" ) en die was gewoon bij de locale dierentoko gekocht.
Waarom zou dit slecht zijn?
Ik heb voor de grap eens "koningspythons" opgezocht via marktplaats en blijkbaar is daar nog een grotere handel in, dan in synths
Ik vind dat als jij een huisdier wilt, welk huisdier dan ook, de verantwoordelijkheid hoort te dragen om voor zo`n dier te zorgen. Beëindiging hobby kan ik mij in het geval van synths nog wel voorstellen (hum, eigenlijk ook niet maar dat is andere discussie), maar bij dieren vind ik dat een ander geval. Maar goed, ik heb het ook niet zo op bijv. Bio-Industrie en evil megaconcerns enzo.
Het verbaast mij eigenlijk (oprecht) dat je de vraag stelt: "Waarom zou dit slecht zijn?". Naja, zoveel mensen, zoveel meningen
Tjah kijk, beter dat hij die pythons dan wegdoet naar mensen die er liever wél voor zorgen, dan dat hij ze zou bijhouden en verwaarlozen, niet waar? Toen ik zei "waarom zou dit slecht zijn?", had ik het ook helemaal niet over het ethische aspect van de zaak, maar over het feit dat dit al dan niet een beschermde diersoort is.
Maar je hebt gelijk: zoveel mensen, zoveel meningen
Tjah kijk, beter dat hij die pythons dan wegdoet naar mensen die er liever wél voor zorgen, dan dat hij ze zou bijhouden en verwaarlozen, niet waar? Toen ik zei "waarom zou dit slecht zijn?", had ik het ook helemaal niet over het ethische aspect van de zaak, maar over het feit dat dit al dan niet een beschermde diersoort is.
Maar je hebt gelijk: zoveel mensen, zoveel meningen
Tuurlijk ben ik met je eens.
Maar ik vind het echt DOM dat iemand in het geval van dieren niet vantevoren kan bedenken dat het wellicht niet de hobby is die hij/zij zoekt. Zo`n dier is natuurlijk geen synth, waarvan je zegt:"het is niet helemaal mijn ding". In de advertentie zie ik verder ook niets over goed tehuis gezocht oid, wordt echt als ruilobject gezien. Persoon in kwestie is blijkbaar net als huisgenoten niet warmbloedig
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.