Met welke softwaren kan ik het beste beginnen

je hebt gelijk! het heette idd generator ;)

is overigens niet door 1 genie ontwikkeld maar door een aantal mensen die Native Instruments hebben gevormd...

Olaf

/me zegt ook fruityloops.
Ik ben eigenlijk een halfjaartje nu aan het pielen. Het blijft bij pielen, omdat ik niet genoeg tijd heb om er ook daadwerkelijk iets mee te gaan doen. Maar op die manier is fruityloops als investering leuk. Daarnaast heeft het wel de mogelijkheden om VSTi's (betekent: losse plug-ins) aan te sturen. Dus het is ook nog eens voldoende uitbreidbaar.

Daarnaast heeft het een vrij makkelijke opbouw. Met daaronder genoeg genoeg mogelijkheden om verder mee te komen.
Je zal ooit eens een keer tegen de mogelijkheden van Fruitloops aanlopen, maar dan heb je wel al genoeg muzikale ervaring om daarna leuke dingen te gaan doen in bijv. Cubase. Voor mij is dat nu nog een aantal bruggetjes te ver.....

Origineel geplaatst door olafmol
zit wat in, maar vergeet niet dat je ook nog eens een sequencer nodig hebt om reaktor ensembles aan te sturen, tenzij je de interne pattern sequencers gebruikt...dat wil ook nog wel es verschil uitmaken

Olaf (die thuis nog een Reaktor 1 in doos heeft staan ;) )

s denk ik een beetje moeilijk om een compleet nummer te maken met die pattern sequencers van reaktor, hoewel t wel mogelijk is.

maaruh mocht je t geld hebben koop dan reaktor, is echt het geld waard. t stop niet bij synths, samples gebruiken voor drums of instrumenten kan ook in reaktor en dat dan gecombineerd met al de mogelijkheden van reaktor kan je echt hele kewle dingen maken.

kweet niet of er mensen zijn die reaktor 3.05 hebben, die moeten is: Loop Destrukt v012.2.ens downloaden van de ni site
dat is echt een hele kewle ensemble voor drum loopies 8P

Back